JBL 500G fles, manometer en klep?


peterdenhaag53 zei:
Goede koop hoor.

Eerlijk vind ik het een beetje te mooi om waar te zijn ... :p Ben een beetje bang dat er iets niet klopt of dat het een scam is... :/
 
peterdenhaag53 zei:
Waarom denk je dat?
Heb je zijn 06nummer ook gebeld?

Ik heb contact gehad via mail... Maar hij gaf zonder morren info door zoals adres en naam. Wist mij te vertellen dat de fles gekeurd was laatst in 2011, Ik vroeg of de fles 500G was en hij antwoord 1,65Kg (gewicht van de fles:p) waarop ik hem vroeg welk volume het was en hij bevestigde dat het 500g was. Dus hij heeft wel wat tijd in mij gestopt en het voelde allemaal wel echt aan. Maar toch heb ik altijd zo een naar gevoel achteraf ... Ik heb ook zijn telefoon en rekening nummer eens nagegaan en zie nergens meldingen terug van oplichting ofzo dus zou goed moeten zijn...
 
Niet duur hoor. Ik heb hier 3 setjes helemaal compleet via MP en allemaal met 2 kilofles. Hebben max 90-100 euro gekost incl opsturen.
 
Ik ben best dat ik nog op zoek ga naar een 2de fles zeker? Voor als deze binnen moet om te vullen? Nu ja met 500Gram op een 50liter bakje doe ik wel even denk ik ?
 
alles is goed toegekomen .Echter staat er op de fles /01 /11

Dus ik vermoed dat de fles goed was van 2001 tot 2011. En nu herkeurt dient te worden. Iemand een idee wat dit kost?
 
yov zei:
alles is goed toegekomen .Echter staat er op de fles /01 /11

Dus ik vermoed dat de fles goed was van 2001 tot 2011. En nu herkeurt dient te worden. Iemand een idee wat dit kost?

Volgens mij kost dat 35 euro excl. vulling. Bijna het geld van een nieuwe dus ;)
 
Niwla zei:
Volgens mij kost dat 35 euro excl. vulling. Bijna het geld van een nieuwe dus ;)

nu ben ik dit niet zeker... Als ik overal op internet lees word de nieuwe datum hier gewoon in geklopt! Dus het zou kunnen zijn dat /11 mijn nieuwe keuring is?

foto:
773765yov_0_85_camera_upload.jpg
[/img]
 
Precies! Dus je kan nog even vooruit.

Met andere woorden: 2011 was de laatste keuring, dus je hebt nog tot 2021
 
Heel Oost-vlaanderen rond gebeld! Geen enkele grote firma kon die kleine fles vullen! Dan maar gebeld naar Mijn LFS (Voor mensen uit Gent: De Skalaar) en hij kan om de 14 dagen de flessen gaan vullen oor minder als 15,4 � per keer! En de fels word iedere keer gekeurd? (vermoedelijk word deze ge�nspecteerd op lekken!)
 
(kan een mod mijn schrijffoutjes oor= voor en fels = fles eens aanpassen ik ben helaas te laat? :p
 
yov zei:
Heel Oost-vlaanderen rond gebeld! Geen enkele grote firma kon die kleine fles vullen! Dan maar gebeld naar Mijn LFS (Voor mensen uit Gent: De Skalaar) en hij kan om de 14 dagen de flessen gaan vullen oor minder als 15,4 � per keer! En de fels word iedere keer gekeurd? (vermoedelijk word deze ge�nspecteerd op lekken!)

Oef....dat is niet heel flexibel en zeker niet goedkoop
 

Terug
Bovenaan