Is mijn baby guppie klaar om in de aquarium te gaan?


Blibje

Well-known member
Lid geworden
6 oktober 2022
Berichten
72
Leeftijd
23
Hallo mijn guppie is 1 maand en 2 weken geleden bevallen er zijn 3 kleintjes opgegeten en 1 heeft het overleefd maar die zit nu appart mijn vraag aan jullie is wanneer kan deze in de aquarium? Is die er nu al klaar voor of niet? Alvast bedankt
 
Voor sommige vissen geld, wat het ook is, alles wat in hun bek past is niet veilig. Als je zeker wilt zijn dat het niet gebeurd kan je die regel hanteren. Hoewel ik mn roodoogzalm laatst ook een cm lange ancistrus zag op eten moet je je soms niet vergissen wat er door heen kan gaan...
 
Denken jullie dat deze kleine guppie in de aquarium kan??
kan deze baby guppie al in de aquarium? Deze is rond de 2 maanden oud
 
Ik weet niet hoe groot de ouders zijn en wat je verder nog hebt, maar dit ziet er nog erg jong en klein uit. Als je zeker wilt zijn, zou ik m nog mooi een eindje apart houden en nog wat laten groeien.
 
De Gup oogt nog niet zo groot inderdaad.
 
Oke, we gaan er nog wat mee wachten...
 
Misschien een idee om de waterpest te laten drijven in het aquarium voor schuilplekken voor de jonge vissen, dan is vaak het voer aanbod groter en zitten ze qua waterwaarden ook goed
 
Voor een Gup van 6 weken is deze wel heel erg klein. Die zou nu zeker 4x zo groot als nu het geval is moeten zijn.
 
Ik laat in het algemeen de gupvrouwen gewoon jongen in de bak. Ze laten hier bij mij de jongen met rust. Bij de albinoguppen moet ik er wel snel bij zijn want die hebben er inderdaad een handje van om de jongen na te jagen.
 

Terug
Bovenaan