Is dit een goede kweekbak voor Crystal Red garnalen?


Weet ik ff niet meer,tijdje geleden voor mij dat ik garnalen met eitjes heb gehad hier.
Even goed inspecteren of je niet ergens wat klein grut ziet.
Wat zijn de waterwaarden?
 
Weet ik ff niet meer,tijdje geleden voor mij dat ik garnalen met eitjes heb gehad hier.
Even goed inspecteren of je niet ergens wat klein grut ziet.
Wat zijn de waterwaarden?

Waterwaardes van gister:
Nitraat 10 tot 25
Nitriet 0 tot 0,5
PH 6,7

Dit ziet er toch anders uit:
o7RPBln9NiFcQZaCCd-3OnC3TXE8iUS_.jpeg
 
Jonge vrouwtjes hebben in het begin nog wel eens moeite om de eitjes bij zich te dragen, waardoor ze er soms een paar verliezen.
 
Ik zou me daar geen zorgen over maken.
Ze moeten het gewoon in het begin nog leren.
 
Leuk bakje! Mijn CB vrouwtje was ze de eerste keer na een week 3 allemaal kwijt. Direct erna had ze weer eitjes, daarvan zijn zo'n 15 kleintjes gekomen denk ik. Als je er nu niets van overhoudt, komt het de volgende x dus vast goed ;)
 
Leuk bakje! Mijn CB vrouwtje was ze de eerste keer na een week 3 allemaal kwijt. Direct erna had ze weer eitjes, daarvan zijn zo'n 15 kleintjes gekomen denk ik. Als je er nu niets van overhoudt, komt het de volgende x dus vast goed ;)
Bedankt. Ze heeft er nu volgens mij nog maar 1. Dus hopelijk snel beter :)
 
Zojuist een vervelling gezien en er vliegen een aantal garnalen als gekken door de bak. Dus hopelijk binnenkort feest.
 
Yippie! :thumbs:

Toen ik thuis kwam vanavond waren de garnalen erg actief. De bekende paringsdans :smitten:
Ik zag de vervelling liggen en al gauw het betreffende vrouwtje. Een tijdje blijven kijken en getuige geweest van de paring. Hopelijk blijft alles goed gaan en hebben we over een maand klein grut :D
 

Terug
Bovenaan