Inwendig maten Lido 120


J

jlrens

Guest
Weet iemand toevallig de inwendige maten, en dan het liefst de effectieve water hoogte, van de Lido 120.
(Als je de andere maten L en B ook hebt, zeer graag uiteraard):iloveyou:


De bak is lxbxh 61x41x59 dat is netto afgerond 120 liter.
Alsvast bedankt voor het meten, het antwoorden, en alle andere moeite :D :D
 
Weet iemand toevallig de inwendige maten, en dan het liefst de effectieve water hoogte, van de Lido 120.
(Als je de andere maten L en B ook hebt, zeer graag uiteraard):iloveyou:


De bak is lxbxh 61x41x59 dat is netto afgerond 120 liter.
Alsvast bedankt voor het meten, het antwoorden, en alle andere moeite :D :D


Effectieve waterhoogte is naar mijn idee ook afhankelijk van hoe dik je de bodem maakt. De een zal er een misschien 4 cm in doen en een ander misschien 10 cm.
Waarom wil je dit weten dan?
 
Effectieve waterhoogte is naar mijn idee ook afhankelijk van hoe dik je de bodem maakt. De een zal er een misschien 4 cm in doen en een ander misschien 10 cm.
Waarom wil je dit weten dan?

Doet het ertoe dan waarom iemand een bepaald antwoord zoekt? Ik wil de binnenmaat graag weten en niet de buitenmaat van 58cm die elke site keurig vermeld(zie ook dat ik me hierboven een getalletje heb vertypt).
En ik druk m'n vraag misschien niet goed uit, de effectieve binnenhoogte dan.. Ledig en dus zonder enige opvulling.
 
De bak is lxbxh 61x41x59 dat is netto afgerond 120 liter.

De bak is volgens verschillende sites LBH 61/41/58. Het glas is 6mm (ook de bodemplaat).
Als dat de exacte maten zijn dan zijn de binnenmaten =
lengte = 59,8cm
Breedte = 39,8cm
binnenhoogte = 57,4cm

Maar ik heb deze bak niet dus iemand met een lido kan het misschien eens exact voor je nameten of je kan met een meter in de hand een shop zoeken waar ze hem aanbieden.
 
Binnenmaat is kleiner door aftrek van het bodemframe. Denk dat de aftrek 1 a 1.5 cm per kant is.

Binnenmaat zal dus hooguit 58 x 38 zijn.
Effectieve hoogte zal waarschijnlijk ook hooguit 50 Zijn, rekening houdend met de onderkant en de lichtkap
 
Ik heb zo'n lido 120 leeg staan, heb ff gemeten voor je.
Hoogte inwendig tot max water vul streepje is 49 cm, hoogte tot bovenkant plastic rand is 56 cm
Lengte inwendig van glas naar glas is 59,5 cm
Breedte inwendig van glas naar glas is 39 cm
 

Terug
Bovenaan