Intresse in groot aquarium


R

Ruben76

Guest
Hallo allen,

Op dit moment ben ik in het bezit van een Juwel Rio 400.

Ik heb imtresse om binnenkort een groter aquarium te kopen. Mijn intresse gaat uit naar 2 en half of 3 meter bak.

Ik kan geen enkele winkel vinden waar je dergelijke maten kan kopen.

Zijn hier leden die een dergelijke maat bak bezitten? Waar kan ik deze kopen?

Of kom ik uit bij maatwerk?

Groet
 
Ik denk eerder dat je maatwerk zal gaan krijgen zoals bij Veldhuis. Maar wie weet heeft iemand nog een tip voor je.
 
Denk ook ook dat het maatwerk wordt.
Wat opzich geen nadeel hoeft te zijn.

De grootste die ik vind is 180 cm
 
Weet wel zeker dat het maatwerk word

Tot 2 meter is er nog in standaard bakken, alles groter dan dat niet.
 
Dan heb ik dus goed gekeken, tot 2 meter is te vinden.
 
Zou maar met deze maten dus boven de twee meter voor een maatwerk bak gaan kun je zo laten maken als je hem wilt hebben
Want geloof me met deze maat bak met emmers en slangen gaan werken das niet handig :D:D
 
Zou maar met deze maten dus boven de twee meter voor een maatwerk bak gaan kun je zo laten maken als je hem wilt hebben
Want geloof me met deze maat bak met emmers en slangen gaan werken das niet handig :D:D

Bedankt voor de tip. Ga mij eerst maar eens goed inlezen
 
Moet het een nieuwe bak zijn anders hier bij ons in Belgie zijn wel echt grote bakken te vinden in 2dehands hoor voor een bijzonder lage prijs.
 
De glazen bak opzich zijn de kosten niet.

Maar als je ook nog een met lichtkap en meubel wil kan je zo 3-4x zoveel kwijt zijn.
Als je beetje handig bent kan je dat laatste ook zelf maken.
 
De glazen bak opzich zijn de kosten niet.

Maar als je ook nog een met lichtkap en meubel wil kan je zo 3-4x zoveel kwijt zijn.
Als je beetje handig bent kan je dat laatste ook zelf maken.

Hier sluit ik me bij aan! Als je je bak en eventueel meubel zelf maakt, kan dat enorm in de kosten schelen. Elders een bak laten plakken of een multiplex aquarium laten bouwen en vervolgens zelf alle techniek samenstellen en maken is ook nog eens leuk om te doen!
 

Terug
Bovenaan