Interessepeiling aqualife 110x70x55


DenDaFF

Well-known member
Lid geworden
12 november 2018
Berichten
222
Leeftijd
41
@mods sorry voor dubbele post, maar mits het om peiling gaat en je bij aangeboden geen replies kan krijgen dubbelpost ik em hier, indien niet OK dan verwijder je maar 1 van beide :)

--->>

Vandaag nieuwe inrichting gaan halen voor men bak, en toevallig maatje groter van huidige bak tegengekomen in de winkel waardoor interesse gewekt is (150x70x60) :D .
Aan het overwegen maar dan moet mijn huidige bak in de verkoop, daarom deze interessepeiling.

Bak is op maat gemaakt door aqualife. (november 2020)
Afmetingen 110 breed, 70 hoog, 55 diep
Glas 12 mm - netjes onderhouden & geen krassen!
2 gaten voorzien in bodem & achterwand voor in/uitstroom.
Volledig stalen frame.
Ophalen BE, vlaams brabant

Zou weg gaan zonder de techniek & inhoud, inclusief achterwand.

Richtprijs hiervoor?

IMG-2410.jpg


IMG-2411.jpg
IMG-2412.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het is een prachtige bak!
ik denk dat een specifieke liefhebber er 500 voor over heeft en dat de koopjesmensen en dromers er 200-250 voor willen betalen🙂
Kan je m niet zelf houden?
 
Het is een prachtige bak!
ik denk dat een specifieke liefhebber er 500 voor over heeft en dat de koopjesmensen en dromers er 200-250 voor willen betalen🙂
Kan je m niet zelf houden?
Bedankt Joff, ondertussen paar voorstellen gehad via 2ehands groepen maar idd in de range 200-400.
wetende dat ie nieuw een veelvoud heeft gekost ga ik me wsl aan het initiele plan houden en em houden + herinrichten - vervolg zie foto album :)
de grotere maat zal voor later zijn
 
Het is nu eenmaal vaak zo dat je via bv MP erg lage biedingen krijgt en men voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten.
 

Terug
Bovenaan