Inrichten nieuwe bak 60 of 80 cm?


A

Aerialgirl

Guest
Ik heb besloten een bak erbij te nemen van of 60, of 80 cm.
80 heeft mijn voorkeur, maar misschien niet haalbaar, dus eerst wat onderzoek voordat ik een bak haal.

Te wensen vissenbestand, gedacht te houden bij een temperatuur van 25 -26 graden, PH 6,5 :


Bovenlaag: 1 betta man

Middenlaag: diamantzalmpjes min. 6 stuks

Onderlaag: Afrikaanse waaierhandgarnaal vrouw
L129 zebra pleco



Eventueel nog blauwe koningszalmpjes als het een grotere bak wordt. Maar alleen als het verantwoord is.
Alle tips zijn welkom!
 
Als je de ruimte hebt zou ik altijd groter nemen. Dan heb je meer mogelijkheden. Het prijsverschil tussen de twee bakken zal tientjeswerk zijn gok ik dus daarvoor hoef je het ook niet te laten.
 
Als je de ruimte hebt zou ik altijd groter nemen. Dan heb je meer mogelijkheden. Het prijsverschil tussen de twee bakken zal tientjeswerk zijn gok ik dus daarvoor hoef je het ook niet te laten.

Dat is inderdaad zo, alleen het gaat meer om het meubel wat ik erbij aan moet schaffen. Waar nu mijn 30 liter bak op staat red ook nog wel 54 liter, maar daarboven wil ik liever een echt aquarium meubel of een nieuwe, stevige kast
 
Met genoeg ruimte zou ik voor 80 cm gaan
 
Ga mee met mijn voorgangers, als de mogelijkheid er is zou ik voor 80cm gaan.

mocht dat hem niet worden kan je met een 60cm bak ook nog leuk uit de voeten hoor.
 
Ga mee met mijn voorgangers, als de mogelijkheid er is zou ik voor 80cm gaan.

mocht dat hem niet worden kan je met een 60cm bak ook nog leuk uit de voeten hoor.


Bedankt voor het meedenken.
Is het vissenbestand verder goed samengesteld? Kunnen ze vreedzaam samen?

Ik heb wel onderzoek gedaan naar de soorten en hun gedrag/leefomgeving, maar vaak hoor je van mensen met ervaring toch wat nieuwe dingen om rekening mee te houden

Als de 80 niet haalbaar is, komt de betta er sowieso in. Wat is dan misschien een goed idee qua medebewoners?
 

Terug
Bovenaan