Innovative Marine Nuvo Aquarium Nano 24 Black


@Niwia in die richting zat ik wel te denken of iets vergelijkbaars zeg maar zo komt tijd komt raad eerst nog even muren stukken schilderen 27 m2 laminaat liggen
dus duurt nog wel even :'(:D
ben zelf eind januari jarig dus heb mijn cadeau al te pakken:D nu

@Richard absoluut niet handig je verjaardag niet vieren je ziet nu wat het oplevert wel de visite zo dresseren dat je met cadeau-bonnen of geld aan komen zetten :D
sokken heb ik al genoeg zeg ik dan :br::br:

groet

jaap
 
Veel plezier met de verbouwing Jaap en maak er maar een mooie zeewaterbak van:D:D;)
nou John dat veel plezier met de verbouwing zullen we maar in het midden laten :juggle::D
kijk schilderen behangen is nog tot daar aan toe
muur stucen met een half verbrijzelde schouder lijkt me nu niet zon goed idee dus daar maar een ander slachtoffert voor gezocht :thumbs::br:
laminaat het zelfde verhaal:D:D

tja zeewater is wel mooi maar ook prijzig moet daar nog eens diep over nadenken :stars::D

groet
jaap
 
Mocht je daardoor niet meer aan je bak toekomen moet je het maar zeggen hoor :juggle::regen:
 
Mocht je daardoor niet meer aan je bak toekomen moet je het maar zeggen hoor :juggle::regen:
:D:D:D
al wel contact gehad met de verkoper en verzendafdeling over de pomp schade
wordt gekeken hoe we dit gaan oplossen of de pomp gaat in zijn geheel terug of de dekplaat wordt toe gezonden
we wachten af :D

groet

jaap
 
Super!! De marktplaats-verkoper heeft er een pomp besteld, nog niks geleverd gekregen, en mails komen terug alsof het emailadres niet bestaat.

Hoeveel tijd zat er tussen bestelling en levering ? Dan weet ik wanneer ik ongeveer mijn verjaardagskadootje moet bestellen :daisy:
 
heb de 23-02-2017 besteld 24-02-2017 de verzendmelding en gisteren binnen via ups
en net een mail binnen dat het onderdeel van de pomp onderweg is met dhl expresse
over snelheid gesproken :D:D:thumbs:

groet
jaap
 
Wauw!! Dat is super geregeld zeg!! Hoe heb jij contact met ze opgenomen ? via het formulier op de website ?
 
inderdaad via formulier op de web site gister avond de eerste mail ontvangen vanmorgen om 8,54 uur

groet
jaap
 
Jammer dat je aan de verkeerde kant van de plas woont anders was ik graag eens de bak komen bekijken
 
Het is inderdaad prijzig Jaap. Onze bak is bruto 85 liter en je moet al snel 100 euro rekenen voor het steen en dan later nog de koralen en bewoners. Ook hebben we een andere afschuimer gekocht en dat was ook weer 85 euro. Je kunt de kosten echt niet vergelijken met zoetwater maar ja het is weer eens wat anders en als het goed draait wel erg mooi.

Ik zal maar niet meer zeggen veel plezier met de verbouwing en wens je dan maar succes toe:D;)
 
Het is inderdaad prijzig Jaap. Onze bak is bruto 85 liter en je moet al snel 100 euro rekenen voor het steen en dan later nog de koralen en bewoners. Ook hebben we een andere afschuimer gekocht en dat was ook weer 85 euro. Je kunt de kosten echt niet vergelijken met zoetwater maar ja het is weer eens wat anders en als het goed draait wel erg mooi.

Ik zal maar niet meer zeggen veel plezier met de verbouwing en wens je dan maar succes toe:D;)
was al een beetje aan het begroten geslagen John is inderdaad niet te vergelijken met een zoet water bak
buiten de extra kosten aan apparatuur zit je ook met de maandelijkse terugkerende kosten
dus nog eens heel diep nadenken
eerst maar de boel in orde maken qua schilderen en de rest qua inrichting slaap werk kamer
en dan de rest.
gaat goed komen
Jammer dat je aan de verkeerde kant van de plas woont anders was ik graag eens de bak komen bekijken
tja daar vind ik ook regelmatig hinder van die verkeerde kant van de plas :D
de echt leuke winkels zitten hier altijd een end vandaan (lees aan de andere kant van de plas)
maar anders had je van harte welkom geweest als de boel eenmaal draaide

groet
jaap
 
Welke maandelijkse kosten bedoel je dan Jaap want de techniek brengt kosten mee die je ook bij zoetwater hebt. Als je een zeewaterbak neemt met makkelijke koralen en bewoners dan valt het denk ik nog mee:)
 
water bereiding zout dat soort dingen John
maar ben er totaal niet in thuis dus kan het ook verkeerd zien :sorry::D
vandaar dat diepe nadenken nog :D:D

groet
jaap
 
water bereiding zout dat soort dingen John
maar ben er totaal niet in thuis dus kan het ook verkeerd zien :sorry::D
vandaar dat diepe nadenken nog :D:D

groet
jaap

Zou je als je in de gelegenheid bent eens willen meten hoeveel ruimte er tussen de achter- en tussenwand zit? Want ik zou, mocht die bak er hier komen wel graag mijn max mix diffusor in willen bouwen, maar dan moet deze natuurlijk wel passen....
 
Zou je als je in de gelegenheid bent eens willen meten hoeveel ruimte er tussen de achter- en tussenwand zit? Want ik zou, mocht die bak er hier komen wel graag mijn max mix diffusor in willen bouwen, maar dan moet deze natuurlijk wel passen....

u vraagt wij meten 7,5 cm

groet
jaap
 
water bereiding zout dat soort dingen John
maar ben er totaal niet in thuis dus kan het ook verkeerd zien :sorry::D
vandaar dat diepe nadenken nog :D:D

groet
jaap

Ja ok, dat is zo en wij hebben een emmer van 25 kilo maar daar doe je ook 1,5 jaar mee. Maar ja dat soort kosten aan voeding enzo heb je ook wel met zoet. Die 7,5 valt me mee want hier is die ruimte al 11cm.

7,5 cm is ook erg weinig als daar een afschuimer in moet. Wij hebben nu de Tunze 9001 en dat zou dan willen maar de meeste zijn flink forser denk ik.Zo heeft elke bak wel iets denk ik;)
 
Laatst bewerkt:
Ja ok, dat is zo en wij hebben een emmer van 25 kilo maar daar doe je ook 1,5 jaar mee. Maar ja dat soort kosten aan voeding enzo heb je ook wel met zoet. Die 7,5 valt me mee want hier is die ruimte al 11cm.

7,5 cm is ook erg weinig als daar een afschuimer in moet. Wij hebben nu de Tunze 9001 en dat zou dan willen maar de meeste zijn flink forser denk ik.Zo heeft elke bak wel iets denk ik;)
valt mee John zag op de site http://www.aquadepot-europe.com/products/protein-skimmers/ dat er voldoende keuze is wat wel past

pomp schade is ook geregeld :D

SAM_0904.JPG

werd gewoon een hele nieuwe pomp opgestuurd via DHL expresse :thumbs:
gisteren contact gehad over schade vandaag geregeld :thumbs::thumbs::Den binnen

groet
jaap
 
Goede service dus. De opvoerpomp gaan we ook vervangen want net als de afschuimer is deze voor de woonkamer net iets te lawaaierig. dat wordt een Hydor dus. Ik lees op de zeewaterfora veel dat de standaard meegeleverde apparatuur vaak net niet goed genoeg is qua kwaliteit.
Ik ben benieuwd wat het gaat worden Jaap en geef je graag een zetje de zee in zeg maar:D:D;).
Er is inderdaad wel veel keus in de afschuimers maar het is wel even kijken of het past. Bij een wat grotere sump zou de keus groter zijn maar ja dat probleem hadden wij ook en het is opgelost met de Tunze 9001.
 
7,5cm valt inderdaad tegen voor een bak dat in pricipe voor zoutwater bedoeld is. De sera ps 130 die ik heb zou er bijvoorbeeld niet in passen.
 
7,5cm valt inderdaad tegen voor een bak dat in pricipe voor zoutwater bedoeld is. De sera ps 130 die ik heb zou er bijvoorbeeld niet in passen.

Daar zijn de Grunnergers het dus wel over eens:D;). Er zijn best wel die erin passen maar iets meer ruimte ervoor was handiger geweest
 
valt mee John zag op de site http://www.aquadepot-europe.com/products/protein-skimmers/ dat er voldoende keuze is wat wel past

pomp schade is ook geregeld :D

Bekijk bijlage 9556
werd gewoon een hele nieuwe pomp opgestuurd via DHL expresse :thumbs:
gisteren contact gehad over schade vandaag geregeld :thumbs::thumbs::Den binnen

groet
jaap

Goed geregeld! Ik lees heel veel positieve verhalen over die webwinkel.
Mijn vrouw vroeg net al of ik de nieuwe bak al besteld had... Hahahaha..... moet dus maar snel een boodschappenlijstje maken ;-)
 
7,5cm valt inderdaad tegen voor een bak dat in pricipe voor zoutwater bedoeld is. De sera ps 130 die ik heb zou er bijvoorbeeld niet in passen.

Het is natuurlijk ook een stuks marketing. Innovative marine heeft een hele range met toebehoren die wel achter in de bak passen ;-)
 
@christian niet om het 1 of ander maar die sera ps 130 heeft toch een doorsnede van 6 cm zou dus moeten passen

Goed geregeld! Ik lees heel veel positieve verhalen over die webwinkel.
Mijn vrouw vroeg net al of ik de nieuwe bak al besteld had... Hahahaha..... moet dus maar snel een boodschappenlijstje maken ;-)
kijk daar moet je gelijk gebruik van maken :sorry::D:D


groet
jaap
 
Hahaha! Ga ik ook zeker doen (al is zij daar eigenlijk nooit moeilijk in). Even goed kijken wat ik mee wil bestellen verder. Misschien wat filterelementen.
 

Terug
Bovenaan