info gezocht over de goerami


G

Gast14

Guest
ik wil graag alle info over de goerami alvast bedankt
 
ik bedoel over de aquarium goerami ik zou graag wille weten wat zijn karakter is en in hoe grood aquarium hy kan zulke dingen
 
Er is meer dan ��n gourami. Je moet dus beter weten om welke soort het gaat.

~ Ivo
 
jha dat weet ik dus niet heeft elke soort een andere aquarium groote nodig en andere karakter
 
Ja dus, dat verschilt per soort.

~ Ivo
 
ow ik zoek dan wel ff een foto
 
shari_opaline.jpg
deze soort
 
Die zal toch al snel een bakje nodig hebben van 200 litertjes. Afhankelijk natuurlijk wat je er allemaal wil bij steken. Het is de Trichogaster trichopterus sumatranus. Hij wordt volwassen toch een 15-tal centimeter. Welke ruimte heb je?
Het zijn vreedzame vissen trouwens.
 
Zoek eens op google "Trichogaster trichopterus sumatranus". Je zal er heeeeeeeel erg veel over vinden. Het is een erg populaire aquariumvis (geweest).
 
oke zal zal ik doen dankje ik heb nu een 60 c aquarium maar daar stop ik ze nu natuurlijk niet in ik spaar nu voor een 1m\40cm\40cm aquarium of een 1.20\40\40
 
en bij deze vis kunne geen bettas bij zeker
 
Ik zou minstens voor een bak van 1.20 gaan. Het gaat je niet veel extra kosten, maar voor de gourami is het een wereld van verschil.
 
Bettas kunnen er volgens mij wel bij. Maar enkel als je voldoende dichte beplanting hebt. Ik heb ze nog samen gehouden in een 2-meteraquarium met knorgouramis, blauwe spat en betta's. En dat ging goed.
 
Het zijn erg vriendelijk, rustige en sociale vissen.

Als ik even bij het aquarium kom kijken komen ze direct even terug kijken :)

Ik heb er een stuk of 8 in mijn aquarium zitten en heb ongeveer de helft geadopteerd. Vaak worden ze te krap geplaatst en moeten mensen er weer vanaf.
 
ah dan de 1.20 aquarium mooi dat de betta er ook bij kan :) dankje voor julie info
 
wouter hoe grood aquarium heb jij ?
 
Ik heb een 2meter Aquarium. Zie mijn onderschrift voor meer informatie :)
 
oke zal ik ff bekijken :)
 
zal ik fotos stuuren hoe het er nu bijstaat?
 
ik maakwel ff fotoalbum aan
 

Terug
Bovenaan