Ineens 2 baby's van de corydoras panda!!!!!


En ja hoor,
De cory in m'n 80 wil ook op de foto :D
Op de foto zie je heel goed dat hij/zij alleen 2 stipjes heeft als achterste vlek een half albinootje dus :D
9WWrK3b.jpg
 
Leuke foto's!

Ik zou de baby bij de bestaande groep zetten. En dan kun je in de 80 wellicht nog een ander soortje gaan houden!
 
Bedankt ;)
De panda gaat inderdaad waarschijnlijk weer terug naar de bestaande groep.. voor de rest doen ze het prima, de cory's komen ook steeds vaker tevoorschijn towel er geen eten is.
 
Ik heb toch besloten een aantal pandas uit te vangen in mijn 1m en erbij te doen in de 80cm, de oude eigenaar heeft ook al kweken gehad en sommige pandas zijn dus nog niet volwassen, dus horen ze niet bij de kweek groep ;)
 
Hier (denk ik) de laatste update van je jonkies:
Ik heb toch weer naar jullie advies geluisterd en gister de kleine cory (met 2 volwassen vriendjes ) overgezet in de 1m. Dit zijn de laatste foto die ik nog van hm heb
Kj8IPPq.jpg


Hij zit nu in de 1m met de andere kleine cory die daar al in zat, ze kunnen het heel erg goed vinden met elkaar, als ik de een zie, zie ik de ander :) vanmiddag zaten ze naast mekaar te grondelen, de overplaatsing heeft hem goed gedaan ;)
 
Ja he! In tegenstelling tot de andere mini gaat dit kleintje altijd met de groep mee ;) lekker met de groep mee grondelen op de open plek :
UvNdUg6.jpg


De andere laat zich nu ook meer zien door deze ;) ik ben blij (alweer :D ) dat ik toch naar je heb geluisterd Sanneke :)
 
Wat een prachtige foto!
Echt om van te smullen zo lief! :smitten:

We proberen allemaal elkaar hier te helpen, wat ik weet is nog niet zo veel vergelijken met vele anderen hier, maar de cory is toevallig mijn lieveling onder de vissen. ;)
 

Terug
Bovenaan