Indische modderkruiper.


Sharon_xx zei:
Ik zou het even navragen.
Ok :)

Als ze het zelf ook niet weet, is het misschien de:
- Ancistrus cf. cirrhosus, of de
- Pimelodus pictus?

~ Ivo
 
Nee hoeft per se slecht te zijn. Nou weet niet iedereen natuurlijk even veel, gelukkig niet dan zou je ook niet verder komen maartoch.
 
Dat zijn vissen voor een bak van toch wel minimaal 120cm ze willen in een groepje gehouden worden en eten kleine visjes.
 
Mij is uitgelegd dat ze levend en diepvries voer eten, het is niet mijn vis maar ik wou hem overnemen. Ze wou hem niet wegdoen. Mijn bak zou dan ook niet groot genoeg zijn maar in ieder geval groter dan dat. dan had ie een tijd bij mij kunnen zitten totdat ik iets gevonden had.
 
Ze eten ook wel levend en diepvries voer �n dus kleine visjes die zien ze ook als levend voer. Ik heb het gezien bij iemand s'nachts gingen er heel wat kardinalen, Endlers en Rode rio's in.
 
Oke.. ja ik vind dat ie nu echt te klein zit , hij groeit ook nog volgens mij. Dan kan ie beter eventjes bij mij zitten. Totdat ik een plaatsje heb gevonden. Heeft ie denk ik meer rust en overzicht dan dat ie nu heeft.
 
Dat zou ik dus niet doen. Dat gaat zeker ten koste van je Neons!
 
Moet zeggen dat mijn neons niet zo heel klein zijn. Maartoch ik heb nog een bakje garnalen met verwarming en pomp waar ze eventueel bij kunnen. Dus dat valt nog wel te gegelen.
 
Ik heb er volwassen kardinalen in zien verdwijnen.

Je kan niet de heek wereld redden dus ik zou hem lekker laten zitten waar ie nu zit.
 
Ja dat kan inderdaad niet. Maar hij zit nu zelfs in de helf van mijn bak.
 
Ik zou zeggen lekker laten zitten en een tehuis voor zoeken. Geen ellende van een ander op je hals halen.
 
Het is mijn nichtje. Die is er een stuk minder in geintreseert dan ik.
 
Daarom wil ik hem van haar over nemen
 
Ik zal wel kijken of ik iets anders kan vinden maar ik laat hem niet zo zitten.
 
En je Neons die ook graag ruimte hebben in een garnalenbakje stoppen... Zullen ze blij mee zijn. Ik zou een ander thuis voor hem zoeken en tot die tijd bij je nichtje laten blijven.
 
Ja oke. Maar mijn nichtje heeft ook neons en daarmee is niks aan de hand.
 

Terug
Bovenaan