Indeling (kweek)stelling


Omg het is ook niet snel goed bij je he! :D
Je komt maar eens een keer langs om te kijken! ;)

Morgen naar een zaakje wat mosballen en andere snuisterijen voor de bakjes halen.
 
Omg het is ook niet snel goed bij je he! :D
Je komt maar eens een keer langs om te kijken! ;)

Morgen naar een zaakje wat mosballen en andere snuisterijen voor de bakjes halen.

Kom ik toch haha.
 
Mooi geheel hoor John
 
Mooie stelling zo. :)
 
Die mens doet zijn best jullie vragen foto en krijgen die en daarna beginnen leuteren over een gordijn .
Dacht niet dat John advies vroeg over zijn huisinrichting :D :D
 
We voeden hem eerst met complimentjes :D en willen juist de stelling beter zien :p

Die mens doet zijn best jullie vragen foto en krijgen die en daarna beginnen leuteren over een gordijn .
Dacht niet dat John advies vroeg over zijn huisinrichting :D :D
 
Whahahahaha ik dacht het en jij zegt het :D en als je het gordijn even open doet of licht aan doet en dan een foto van je stelling maakt :D echt een mooi ding


Nou dan kan John daar niet meer onderuit lijkt me;)
 
Had zo'n opmerking eigenlijk bij de vorige foto verwacht! ;)
Die zijn mijn straf omdat ik onverschillig heb gedaan bij de aanschaf,maakte mij niet uit welke gordijnen er kwamen maar achteraf toch een beetje spijt van...
Vroeg toen of ze voor mij zo'n hoge hoed erbij had gekocht want dan kon ik de circusdirecteur spelen in mijn eigen circustent! :juggle::D
 
Klopt,als clown had ik jou dan gevraagd Stefan! ;)
 
Klopt,als clown had ik jou dan gevraagd Stefan! ;)
Jij bent een slim baaske .
Als je een buitenlander in dienst neemt heb je ineens een internationaal circus .
 
Jij bent een slim baaske .
Als je een buitenlander in dienst neemt heb je ineens een internationaal circus .


Ja dat ook en ik kan besparen op de kosten van de schmink en kledij! :D
 
:D :D :D echt jullie zijn me een paar gekke bij elkaar:D
 
Ik ben altijd lief voor naamgenoten:D. Hij weet nu in elk geval welke kleur de nieuwe stelling moet hebben:juggle:
 
Ben ik even een paar dagen niet actief hier, moet ik 5 pagina;s bij lezen :D

Meer ehhh, laat ze maar lullen hoor, met die gordijnen.
Je koopt dalijk garnaaltjes die helemaal terug komen qua kleur in je gordijnen.
Pfff, dat niemand daar aan denkt zeg :juggle: :D :D :D
 
Ja zeker wel en na de Kerst hebben we het tafelkleed gewoon voor de ramen gehangen en met de Kerst komt die weer op tafel te liggen. Multifunctioneel dus:p
 
Misschien leuker als jullie via pb lekker info uitwisselen over favoriete gordijnen en tafelkleedjes?! :D
 
Ja kunnen wij het helpen dat jij van die rode gordijnen op de foto post:D:D:p
 
Ik zal het echt noooooiiiit meer doen dat beloof ik! :deal::daisy:
 
Dankje Albert.

Oh nee ik zie het niet als jaloezie hoor en zal het vast ook niet zijn.
Zijn gewoon een stelletje mallerds hier! :D
 
Mooie klus John. Succes dr mee. En die commentaren? Ze zijn allemaal zo jaloers als de neten.

Jaloers op de stelling en garnalen ja maar niet op de gordijnen :D en het opstarten ervan :D
 
Is wat waar men allemaal niet op let rode gordijnen
Geen eens opgevallen hier
Wel de super mooie Akva stabil stelling pracht ding John en deze keer niet weg gestopt in een schuur of ander hok zoals je vaak ziet maar mooi in de huiskamer. :thumbs:
Maare niet om het 1 of ander ga je de andere John uit het hoge noorden achterna met je bakken hoeveelheid:D:D
 

Terug
Bovenaan