Indeling (kweek)stelling


Lekker en vooral goed Sanneke! ;)
Het is echt een mooi ding,zitten wel een paar schoonheidsfoutjes hier en daar maar mag ook voor een gebruikte natuurlijk.
Morgen de bodemfilters installeren en de rest zodat er water in kan.
 
En? hoe werkt het met de lucht?


Geen idee,zover ben ik nog niet maar als het goed is straks wel ;)

Schiet lekker op dus:thumbs:

Niet snel genoeg naar mijn zin hoor John! ;)

Kwam oa van die luchtkraantjes tekort en zo goed als overal verkopen ze enkel nog van die kunststof pruldingen.
Net in een opruimbak bij de Groenrijk nog 4 ijzeren kunnen bemachtigen.
 
Klopt Lex maar ben een zuinige Zeeuw,heb geen zin om nog eens verzendkosten te betalen voor die dingetjes! ;)
Echte Hollander dus. :D Ik heb ze toen hier bij Pets Place of Faunaland gehaald.
 
Nee vind 2 dagen al lang dus laat staan weken Richard,als het niet anders is betaal ik wel de verzendkosten via een webshop maar wie weet heeft iemand ze nog over.

Pets Place hier en andere zaken hebben alleen die rommeldingen Lex.
 
Het rolt hier flink hoor John maar als ik op sommige dingen kan besparen heb ik weer meer over voor de garnalen en daar geef ik het liever aan uit dan! ;)
 
Voor een groot pakket/zware doos vind ik het ook niet erg maar voor een paar kleine dingetjes die in een enveloppe passen ga ik niet het dubbele van het bedrag aan verzendkosten betalen natuurlijk.
 
Zo oud worden we niet John! ;)

Zit te denken om zonder luchtpomp te werken en met losse powerheads op de buizen van de bodemfilters.
Ben dat gebubbel nu al beu,enige nadeel weer zijn al die stekkers...
 
Zo oud worden we niet John! ;)

Zit te denken om zonder luchtpomp te werken en met losse powerheads op de buizen van de bodemfilters.
Ben dat gebubbel nu al beu,enige nadeel weer zijn al die stekkers...

Zou ik me ook aan storen, maar is wel te verwachten met als je filtert op lucht natuurlijk :juggle:
 
Zou ik me ook aan storen, maar is wel te verwachten met als je filtert op lucht natuurlijk :juggle:


Klopt,is alleen wel zo dat ik de stelling nog verder moet dichtmaken want de kappen aan de voorkant zitten er nog niet op en de platen aan de zijkanten ook nog niet dus dat zal wel wat dempen.

Die aquael passen daar perfect op maar idd al die stekkers .


Tja zo is het altijd wel wat maar zal er nog eens allemaal over denken... ;)
 
Ben er nog niet aan toegekomen om de stelling dicht te maken maar zit ook met stroomverbruik bv,10 van die pompjes zijn zuiniger vergeleken met een grote luchtpomp.


Dilemma's allemaal! ;)

d8 dat overal werd beweerd dat je beter 1 grote luchtpomp kan hebben dan allemaal kleine pompjes?
 
Laatst bewerkt:
Zal per situatie verschillen wat beter is.
Als de pomp kapot gaat zit je idd maar als de stroom uitvalt zit je ook met al die losse dus blijft hoe dan ook gedoe als er problemen zijn.
 
Geen stroom is geen stroom of ik begrijp je verkeerd? ;)

Vandaag de beugels voor de ledverlichting gemonteerd,dacht snel hechtende kit te hebben maar moet dus 24 uur wachten voor de buizen erin kunnen.
Dat betekend voor nu weinig licht en bijna niet te zien hoe de bevestiging van de kleppen zit wat dan morgen pas weer kan en zo zijn we nog wel ff bezig met heel het circus! ;)
 

Terug
Bovenaan