Ik zoek leuke /agressieve vissen voor in mijn 120, 60 , 70 bak


Nekko zei:
]
Nekko zei:
V9Hz-9s2vk2sLSknvPAXT3SnUxrYimTw.jpeg
Ik kon alleen dit vinden :

Females have more red pigments than
males.

Adult males possess slightly more extended dorsal and anal fins and more extensive iridescent blue colouration on the unpaired fins.

When viewed from above adult males tend to have a broader head shape than females.

Gezien dat mijn channa niks van rode pigmenten heeft denk ik dat het een mannetje is.
Wat denken jullie?

(Sry voor de push)
 
Heb de bak helemaal opnieuw ingericht omdat het onder het zand ging rotten.
Naja nieuwe planten en nieuw zand gekocht erin gedaan. Alles draait goed. Maar nu heeft mijn channa andrao wel rode vlekken gekregen... Dus nu ben ik weer onzeker of het een man of een vrouw is. Iemand een idee wat het is?
z1ufzdllwJHncpyRmakwYuB6ANfrK9ua.png

z1ufzdllwJHncpyRmakwYuB6ANfrK9ua.jpeg

z1ufzdllwJHncpyRmakwYuB6ANfrK9ua.jpeg

z1ufzdllwJHncpyRmakwYuB6ANfrK9ua.jpeg
 
Het is dus waarschijnlijk een man.
Ik heb vandaag nog 3 red lotusjes erbij gehaald.
 
Mag ik vragen waar je dat dan op baseert? Ik weet het ook niet hoor maar je stelt de vraag en zegt nu dat het dan waarschijnlijk een man is ;).
 
Hij hield een Playboy en een Libelle voor de ruit en de vis zwom naar de Playboy. Conclusie het is een man. :D
 
Botia zei:
Hij hield een Playboy en een Libelle voor de ruit en de vis zwom naar de Playboy. Conclusie het is een man. :D

:D :D
 
jessicapilon zei:
Mag ik vragen waar je dat dan op baseert? Ik weet het ook niet hoor maar je stelt de vraag en zegt nu dat het dan waarschijnlijk een man is ;).
De vorm van de kop en de kleur. Maar inderdaad de playboy werkt ook :D
 
VpKXj9tJlgETymfkROJDB_lmKv8Rrf3a.jpeg

VpKXj9tJlgETymfkROJDB_lmKv8Rrf3a.jpeg

VpKXj9tJlgETymfkROJDB_lmKv8Rrf3a.jpeg

Heeft iemand een leuk idee kwa planten voor in mijn bak?
Ik wil wat meer verstop plaatsen voor als er een paar vrouwtjes inkommen,
 
Man of niet het is iig een mooie vis.
 
Dat de kop van bovenaf wat forser is. Maar hoe kan jij dat vergelijken als je maar 1 exemplaar hebt . En dan vergist men zich nog wel eens hoor met veel vissen is het lastig te zien.
 
De kop ziet er echt heel anders uit. Maar ik heb het gevraagd op een ander forum en iedereen zei dat het een man is.
sywiSGtpvbH2lLKJHgHzP7lbV8FaY1BT.png
 
Ehm, ik zou de bak tot de rand vullen, dan hebben eventuele vrouwtjes 10 liter verstop/uitwijk plaats er bij.
 
Ik was een tijdje niet meer online wegens toetsweek en wat andere dingen die op kwamen. maar ik ben nu weer terug.
ik heb nog niet echt ergens channa's androas kunnen vinden.
Heb wel in de tussen tijd twee nieuwe stukken hout gehaald.
 

Terug
Bovenaan