Ik zoek apistogramma man en 2 vrouwen.


B

bono

Guest
Wie kan mij helpen aan wat meer info waar ik de apistogramma triple red kan kopen in de buurt van Gorinchem/ vianen? Ik zoek me een ons maar het enige wat ik tegen kom in de dieren winkels zijn andere soorten hier in de buurt.
Verder op marktplaats minimaal 64 km rijden is ook geen optie voor mij. :stom:
 
Ik weet niet wat triple red is, cacatuoides? Gewoon bij je plaatselijke lfs bestellen dan, kunnen ze vast wel.
 
ja dat is de cacatuoides indd. Als ik ze bij mijn plaatselijke lfs moet bestellen zijn ze bijna 30 euro per stuk. Dat vindt ik nogal wat overdreven. Hier in de boerengehuchies zijn ze heel erg aan de prijs. Vandaar dat ik ook verder even informeer. Wil er wel wat voor uitgeven maar niet per vis zo veel. Maar wel bedankt SaskiaZ
 
30 euro is wel erg duur voor een kweek variant.
Als het wildvang was, dan kon ik me de prijs voorstellen, maar bij een normale kweekvariant is dit echt te duur.

Als het de blauwe wildvariant is, dan kan ik me de prijs wel voorstellen:
7k1F3dhmgpZP65QMpmEFF8FoIpYQAcJc.jpeg
 
30 Euro per stuk vind ik wel aan de prijs, kan het haast niet voorstellen dat zie die prijs er voor hanteren. En inderdaad bij een andere dierenwinkel bestellen. Nadeel vind ik wel dat je de vissen niet van te voren hebt kunnen zien, maar ja.
 
Is de (zoetwater)aquariumzaak in Spijk er nog? Daar haalde ik vroeger altijd mijn cichliden, en echt niet voor eur 30/fl 30 :thumbs:
 
Mmm je kunt ze online bestellen, maar dan zit je inderdaad dat je ze niet eerst kan zien.
 
Hmm oke dank jullie wel allemaal. Ik dacht niet dat het zo'n blauwe was eerder een oranje/gele. maar in iedergeval veel te duur vindt ik. SaskiAz JE HEB GELIJK ! In Spijk ben pas nog geweest maar daar kan ik misschien wel bestellen deze is meestal met vissen niet zo duur. Ik ga van de week eventjes informeren. Dank jullie voor de reacties ! En anders toch online bestellen ben ik bang maar jullie horen het wel.
 
Dordrecht een optie? Zitten twee zaken.

~ Ivo
 
Oke welke zijn dat dan Mascha&Ivo ? Over een paar weken ben ik namelijk al in Dordrecht dus als het bij Spijk niet gaat lukken kan ik daar nog eens rondvraag doen.
 
Maanvis en Vismania. Google maar eens :)
 
Thanx doe ik gelijk!
 
bedoel je deze

833629flipper34_0_82_apistogrammacactripplered.jpg


zo ja verkrijgbaar bij aqua-ferrytale almere prijs 8,95
je kan altijd eens bellen wat er mogelijk is

mooi visje trouwens :D

groetjes
jaap
 
Ja dit is hem flipper34! geweldig ik ga informeren maar almere is niet naast de deur voor mij helaas dus eerst in spijk informeren vanavond en over een week of 2 moet ik naar dordrecht daar zat ook een zaak met deze vissen. Deze houd ik als optie 3 dan. Ik laat het jullie weten als het lukt vanavond.
 
Spijk in Groningen? Frits Kuiper of Fremabo heeft ze wel. De tuincentrum in Appingedam kan ze ook wel voor je krijgen .cacatouduies ofzo heten ze
 
nee spijk in zuid holland bedoelde ik swordfish. Ik beschik helaas niet over een auto dus ff naar groningen lijkt me zo ongeveer 3 uur rijden van mij vandaan hmmm niet zo gezond voor de vissen ook. Ik ben er al geweest momenteel niks op voorraad maar kan bij hun wel bestellen en de prijs viel mee 6.95 per stuk. Wordt dan met een paar weken daar geleverd en ik krijg een mailtje ter bevestiging dat de vissen er zijn. Mag ze zelf uitzoeken welke ik wil. Wel vroegen ze hoeveel ik er ongeveer wou i.v.m. aanschaf. ik wil voor het begin 1 man en 2 vrouwen dan kan ik later uitbreiden met nog een man en 2 vrouwen. Ze zouden er 3 mannen bestellen en 6 vrouwen zodat ik kon kiezen. Zij raken ze toch wel kwijt zij ze dus oke zolang ik maar kan kiezen hahaha.
 
A. cacatuoides triple red is een soortje dat de groothandels bijna altijd wel op voorraad hebben, dus bang dat je er later niet meer aan kan komen hoef je niet te zijn :)

~ Ivo
 
Nee dat komt inderdaad wel goed denk ik zoals ik het van hun begreep maar zowiezo wel fijn dat ik zelf de vissen kan kiezen. (vindt ik persoonlijk dan)
 
Ze planten zich vrij rap voort dus dat zit wel snor.
 
Apistogramma cacatuoides, in om het even welke variant, kun je in Gorinchem bij Vismania kopen.
Als ze die niet onmiddellijk kunnen leveren, kunnen ze die in ieder geval wel bestellen.
Je hoeft er dus niet heel ver voor te reizen.

En als de exemplaren die ze bestellen je niet bevallen, ben je tot niets verplicht .....
 
Nou, dat zal ik wel even goed navragen of je dan tot niks verplicht bent indien je ze laat bestellen..
 
Ik heb ze inmiddels in Leerdam bij amazona kunnen bestellen en ik ben tot niets verplicht. dus dat zit wel goed.

Paddy.K.1966 de vismania is over de kop in Gorinchem. alleen bibob nog en pets place helaas.

Bedankt voor jullie info !!!! super blij mee want indd ik had er zelf niet aan gedacht om niet iets verplichts te gaan kopen. Nou vrijdag de update met de vier vrouwen apistogramma. Weekje later de 2 mannen in aantocht maar die haal ik even in utrecht op via een kweker.
 
Vandaag de apistogramma cacatouduies ophalen in Leerdam (zooooo spannend weer)
Vanmiddag update met een foto natuurlijk....
 
Hier de vrouwen die ik uiteindelijk heb gekregen ! Ik naar de winkel waar ik ze besteld had. Wat denk je oooo sorrie maar vergeten te bestellen. Wij gaan 2 weken op vakantie dus over 3 weken kan ik ze pas weer bestellen. Ik zeg sorrie maar niet mijn fout je zoekt maar een oplossing want over een week heb ik de mannen! Die vechten elkaar kapot als er geen vrouwen zijn. Zij van de winkel naar DIEBO in Nieuwegein gebeld en ja daar hadden ze de vrouwen voor 19.50 per koppel. Nou ik zeg sorrie maar daar zijn ze veel duurder als bij jullie. Ik wil ze voor het bedrag dat jullie ze te koop aanbieden. 7.50 per stuk met schadevergoeding dat ik voor noppie hier heen rijd nu en ook nog eens naar niewegein moet karren. Nou warempel zij bood haar excuses aan en ik mocht ze gaan halen voor 2 euro per stuk. dus 8 euro totaal voor 4 vrouwtjes. Zij naar diebo gebeld en haar verhaal uitgelegd en ze moest dan per direct het geld wat ik niet hoefde neer te leggen 19.50 x 2 = 39,00 - 8,00 die ik betaalde = 31,00 door de winkelverkoopster betaald. Dat noem ik dan nog eens leuk vissen kopen. Het was niet de eerste keer dat ik daar wat bestelde dat het fout ging maar nu hadden ze het toch netjes opgelost vind ik.
Hier de foto van de vrouwen.

Hier nog aan het wennen:
695416bono2006_0_82_20130920_21.jpg


Hier zijn ze los.

291817bono2006_0_82_20130920_21.jpg
 
Wat een onwijs mooie vrouwtjes. Ik hoop dat de mannen net zo mooi zijn als het dier wat ik gisteren op de foto heb gezet.

1239597_430540853732299_1454376102_n.jpg
 
Goed dat je zo assertief was!
Mooie vrouwtjes inderdaad.
 
Botia de mannen kan ik 27 september ophalen ook deze zijn nog niet zo oud en natuurlijk maak ik even een foto van de mannen! Die foto is onwijs gaaf !!!! Hopelijk krijg ik net zulke mooie mannen als de vrouwen zijn ! :D

Vissisck dank je wel tja ik vindt het niet erg dat het soms een keertje fout kan lopen maar dit was al meerdere keren gebeurd en nu was ik het een beetje zat dus ik heb er alles aan gedaan om hun voor het blok te zetten. (ik ben niet de enige die de dupe was steeds) Nu gaan ze er tenminste aan werken en minder hooi op hun vork nemen om zo de dingen goed en netjes af te handelen.
 
Hier een kleine update van de mannen!!.
De kleinste hieronder.

736441bono2006_0_82_20130928_07.jpg


De grootste hieronder. allebei van maart 2013. Wat een verschil zeg!

274825bono2006_0_82_20130928_07.jpg
 
Mooie mannen hoor! Ook mooi gedaan met die stenen. Ben benieuwd hoe ze het gaan doen. Laten ze elkaar wel heel?
 
Dank je Visstick. Tot nu toe gaat het perfect. Elke man 2 vrouwen in zijn buurt. En ze jagen elkaar alleen weg als de een de ander zijn vrouw wil pakken maar dat is even gelukkig. Ze zitten vaak ook gewoon bij elkaar .
 

Terug
Bovenaan