Hulp plantenbestand


N

Niekserr

Guest
Bij mijn binnenkort nieuwe bakje (40*25*25), ben ik een plantenbestand aan het uitzoeken.

Nu heb ik het volgende uitgezocht:
- ongeveer 10/15 erg kleine plantes Staurogyne sp. (eigen kweek)
- 1x Heteranthera zosterifolia (sterrenkruid)
- 1x Hygrophila guianensis

En nog een paar takjes cabomba uit de vijver (als dat groeien wil en mooi staat, dat eerst even bekijken). Anders gaat het er na de opstartperiode meteen weer uit.

Denk dat ik dan al een heel eind ben met het bakkie. Misschien nog kijken voor een stukje hout, maar budget is erg krap zoals jullie weten van al mijn andere topics :p.

Nu zit ik met een probleem!

Ik wil het graag bestellen via internet, dan bestel ik er gelijk wat andere plantjes bij voor de lido. Maar, nu kan ik geen site vinden waar ik �n sterrenkruid �n Hygrophila guianensis kan kopen!! Heb op de paar meest bekende sites gekeken als aquarium-planten.com en aquaplantsonline.nl.

Heeft iemand nog een mooie vervanger voor ��n van de twee? Ik zou het mooi vinden als het ook nog wat boven het water uittorent (open bak) en het liefst een plantje uit Z-Amerika. Dan heb ik alle planten uit dat continent (Ik weet het, nog steeds niet echt biotoop-gericht qua planten, maar alsnog).
 

Terug
Bovenaan