Hulp gevraagd (zit ik hier goed?)


Josio_01

Well-known member
Lid geworden
18 maart 2020
Berichten
123
Leeftijd
23
Goeiemorgen allemaal,

Ik had een vraagje en vroeg me af of ik die hier kon stellen. Dus bij deze!

Sinds enkele dagen heb ik een x aantal Amano garnalen aangeboden op dit forum (zonder kosten). Ook ben ik op zoek gegaan naar andere plekken om ze aan te bieden. Maar nog geen succes. Iemand een idee waar je voor zulke dingen terecht kunt?

Groet en een fijne dag,
Joost
 
Heb je ze aangeboden in de sectie aangeboden hier op het forum?

Gr. Ed
 
Ja dan zit je in de goede sectie maar ja of er reacties komen dat is altijd lastig te zeggen en je kan misschien ook marktplaats proberen.
 
Ja dan zit je in de goede sectie maar ja of er reacties komen dat is altijd lastig te zeggen en je kan misschien ook marktplaats proberen.
Zal ik nog proberen! Bedankt!
Is er toevallig iemand die wel iemand weet die garnalen nodig heeft? Of toevallig een ander platform kent?
 
je zou verwachten dat er in Rotterdam voldoende mensen zijn die gratis wel wat japonica garnalen willen hebben. Als je ze op marktplaats zet ben je ze vrijwel gelijk kwijt denk ik. Zat mensen die daar de hele dag op zoek zijn naar 'gratis'.
 
Ik denk ook dat je ze op MP snel kwijt bent want daar bereik je een breder publiek dan op het AF.
 
Dat dacht ik inderdaad ook, wilde alleen de kans zo groot mogelijk maken dat ze bij een serieuze aquarium liefhebber terechtkwamen. Vandaar!
Als andere platforms uitblijven, zal dat denk ik in ieder geval de volgende stap worden
 
Succes in elk geval en ik hoop dat je spoedig een liefhebber hebt gevonden.
 

Terug
Bovenaan