Hout gezocht


Avana

Well-known member
Lid geworden
16 januari 2022
Berichten
176
Leeftijd
60
Hallo aquarium liefhebbers,

Ik was vorige week opeen Nederlandse site waar ze veel keuze hebben in aquarium hout. Je kon in de webshop stukken uitzoeken, dat vind ik fijner dan wanneer er een willekeurig stuk opgestuurd wordt. De prijzen waren kook oké. Maar ik kan nergens die site meer terug vinden. Is hier iemand die weet op welke site ik geweest zou kunnen zijn? Het is in ieder geval niet azaqua, Onlineaquariumspullen, aquariumplantenshop, gda, 123… Of weet iemand een winkel in de regio van Zwanenburg (tot 25 km) waar ze veel keus hebben en ik naar toe zou kunnen gaan?

Dank, groet Alexandra
 
Bij de Hornbach hebben ze vaak ook mooie stukken liggen voor schappelijke prijzen.
 
Bij de Hornbach hebben ze vaak ook mooie stukken liggen voor schappelijke prijzen.
Klopt maar niet veel keus dus moet je echt geluk hebben.
 
Bij Heems in Heemstede hebben ze ook aardig wat liggen altijd.
 
Misschien de Maanvis in Nijmegen? Die heeft foto's van diverse stukken hout op hun website staan?
 
Misschien de Maanvis in Nijmegen? Die heeft foto's van diverse stukken hout op hun website staan?
Ik ga kijken, dank je
 
Bij Heems in Heemstede hebben ze ook aardig wat liggen altijd.
Ik moet toevallig vanmiddag naar Haarlem, ik rij er meteen even langs. Ben er nog nooit geweest. Dank je.
 
Ik moet toevallig vanmiddag naar Haarlem, ik rij er meteen even langs. Ben er nog nooit geweest. Dank je.
Ik moet toevallig vanmiddag naar Haarlem, ik rij er meteen even langs. Ben er nog nooit geweest. Dank je.
77D02270-E851-4429-9BFE-30B2376F0351.jpeg
 
Mooie zaak hè
 
Mooie zaak hè
Jazeker. Wat een ruimte hebben ze daar. Nu nog op zoek naar wat mooie stenen. Daar ben ik nog niet voor geslaagd.
 
Jazeker. Wat een ruimte hebben ze daar. Nu nog op zoek naar wat mooie stenen. Daar ben ik nog niet voor geslaagd.
Mocht je in de buurt van een afgraving wonen dan vind je daar meer dan genoeg stenen in alle soorten en maten!
 
Mocht je in de buurt van een afgraving wonen dan vind je daar meer dan genoeg stenen in alle soorten en maten!
Ik ben bang dat ik met de verkeerde stenen thuiskom 🙃
 
Sommigen bevatten kalk maar dat test je makkelijk met wat azijn. Daarbij was er hier een lid die aangaf dat de afgifte in de praktijk vaak reuze meevalt.
 
Jazeker. Wat een ruimte hebben ze daar. Nu nog op zoek naar wat mooie stenen. Daar ben ik nog niet voor geslaagd.
IK heb de mijne bij de Intratuin gehaald. Was niet duur daar.
 

Hier kan je zien wat je koopt en krijgy
 

Hier kan je zien wat je koopt en krijgy
Dank je we
 

Terug
Bovenaan