Houdbaarheid plantenvoeding profito


DenDaFF

Well-known member
Lid geworden
12 november 2018
Berichten
222
Leeftijd
41
Bij opruimactie nog geopende 5l ton tevoorschijn gekomen. ED11/2017.
Nog bruikbaar denken jullie of weggooien?
 
Ja dat is 4 jaar over de datum en ik zou het niet doen . Was de voeding al open en hoe is die bewaard?
 
was idd al open.
wel steeds donker en koel gestaan.
mailtje naar easy life gestuurd, hadden contactadres zag ik net op website
 
weekendwerkers bij easylife, wow, al antwoord gehad:
Geachte,



Dank u voor uw interesse in onze Easy Life producten.

Deze 5 liter can ProFito is dan al 4 jaar over de datum.
De inhoud zal dan zowat vergaan zijn, en niet meer geschikt voor gebruik in een aquarium.


Met vriendelijke groet,
Team Easy Life


Kon maar proberen :) maar zal nieuwe fles worden
 
Zomaar een vraag: zou jij als verkoper van een goed lopend product anders gezegd hebben dan? want nu kunnen ze weer aan je verdienen, zelf had ik die vraag niet aan de verkopende partij gesteld want dat is een gevalletje "wij van wc-eend adviseren wc-eend"
 
Zomaar een vraag: zou jij als verkoper van een goed lopend product anders gezegd hebben dan? want nu kunnen ze weer aan je verdienen, zelf had ik die vraag niet aan de verkopende partij gesteld want dat is een gevalletje "wij van wc-eend adviseren wc-eend"
Dat mag zo zijn, echter is pro-fito een micro supplement waar ongetwijfeld chelaten in worden gebruikt.
Deze degraderen simpelweg met verloop van tijd
 
Ongeacht hun reactie zou ik het niet meer gebruiken want zoals Wouter al aangeeft zit je met de chelaten.
 
zal idd de gootsteen ingaan, dank voor jullie reacties.
voorlopig nog de voedingsbodem die zen werk doet, eens gaan kijken voor nieuwe fles dan :)
 
Je kan ook bij aquariumbemesting. nl plantenvoeding kopen die je zelf moet oplossen en dan kun je op maat aanmaken en dat is vaak voordeliger.
 

Terug
Bovenaan