Hoogeveen (NL)-Aqua-Fish


benvo

Well-known member
Lid geworden
28 mei 2014
Berichten
13,308
Locatie
Hellendoorn
Website
aquaforum.nl
We komen er niet vaak, het is een beetje uit de richting. Maar toch wil ik hier melding maken van een uitzonderlijk keurige winkel, ook voor aquarium artikelen. De bakken zijn altijd perfect schoon met, zoals het zich laat aanzien, gezonde vissen, de planten staan perfect gesorteerd in ook weer net onderhouden bakken. Bediening netjes, zeker niet opdringerig. Er hangt eigenlijk altijd een gezellige sfeer. Wanneer we in de buurt zijn lopen we altijd even binnen. De winkel is niet eens zo groot maar men ziet de noodzaak van netheid in. Graag wilde ik dan ook eens een lans breken voor deze mensen.
 
Helemaal met je eens Benvo. Ik ben nou een paar keer geweest bij Aquafish en steeds kreeg ik goeie info, zag alles er goed verzorgt uit en ze hebben ondanks dat het geen super grote zaak is toch best een gevarieerd bestand :thumbs:
 
In Drenthe zijn aquariumzaken dun gezaaid. Ondanks het wat beperkte aanbod is Aquafish in Hoogeveen 1 van mijn vaste adresjes. Een nette, ruime winkel, hengelsport en siervissen, met een vriendelijke en deskundige bediening. Mooie ruime bakken, met een wat raditioneel soortenaanbod. Gezonde vissen, mooie formaten, grote scholen en in schone bakken. Voor de verwende aquarioot uit het westen of zuiden ongetwijfeld wat sober, maar in het noorden wonen nou eenmaal minder aquarianen en is er ook wat minder geld. Daardoor wel heel goede prijs-kwaliteit verhouding. De verkoopbakken lijken speciaal voor de winkel gebouwd te zijn en zijn groot en soms wat hoog. Eigen fabrikaat achterwanden en filtersysteem. Voor de liefhebbers van bijzondere soorten is deze zaak waarschijnlijk niet zo interessant, maar voor de beginnende aquariaan is het een prima adres.
 
Mijn ‘huis LFS’, veel kunde en kennis. Inderdaad nette bakken, zowel vis al planten. Aanbod aan standaard vissen goed, geregeld een wat specialer visje aanwezig. Ook ruim aanbod aan planten en techniek.
Kortom een dikke :thumbs:
 
Hebben ze hier ook mooie en grote stukken
Aquariumhout / spiderwood?
 
Helaas sluit deze geweldige zaak per 1 april haar definitief haar deuren :'(
 
Waarom is niet aan mij om te zeggen.
 

Terug
Bovenaan