Honing gouramie's


M

Marrie98

Guest
Mijn betta man is nu ruim 5 jaar oud en ik denk niet dat hij nog lang te leven heeft aangezien hij al zo oud is.
Alleen ik denk niet dat ik daarna weer een betta neem aangezien een beetje mooie betta's best duur zijn.

Ik zag laatst honing gouramie's bij de discus en vind die wel erg leuk.
Alleen vind de vrouwtjes een beetje saai.
Kan je 3 mannetjes nemen? (Bij de discus zaten er 7 mannen en 9 vrouwen bij elkaar in)
Of moet je toch een man en twee vrouwen :s
 
In een 60 cm bakje zou ik een koppel nemen. GEEN meerdere mannetjes in dat bakje. Ook kleuren mannen mooier als er vrouwen in de buurt zijn. Sterker nog, mannetjes kunnen een vrouwenpatroon aannemen om zo te ontsnappen aan een dominant mannetje.
 
mooie betta's hoeven niet duur te zijn kijk eens goed rond
ligt er ook aan wat je wil
heb hier bv 3 delta's zitten die hier in de lfs gemiddeld 6 euro kosten
 
Ja dat is zo, maar ja deze Koi zie je weinig vind ik. Althans hier nooit zeg maar.
 
Marrie98 zei:
(Bij de discus zaten er 7 mannen en 9 vrouwen bij elkaar in)
Dat kan ook wel, maar dat is dan in essentie omdat dan geen van de mannen de kans krijgt om (t�) dominant te worden.
 
Hihi misschien moet ik dan maar eens naar andere aquaria zaken kijken voor betta's.
Bij de discus (bij mij in de buurt) is een standaard donkerblauwe al 13 euro en een halftoonraster boven de 20...
 
de honinggoerami is een prachtig visje zeker geen meerdere mannetjes nemen want zoals corydorasfan al zegt kan een mannetje de kleuren aannemen van een vrouwtje als een ander mannetje dominant is
grtjes seahorse
 

Terug
Bovenaan