Hoi!


P

Peter95

Guest
Hallo allemaal!

Mijn naam is Peter, 23 jaar oud en ik woon in Delft. Afgelopen jaar de HBO-opleiding Bos en Natuurbeheer afgerond in Delft en binnenkort is het tijd dat ik ook echt aan het burgerleven moet gaan geloven ;-)

Ik ben in mijn kindertijd voor het eerst in aanraking gekomen met aquaria en sindsdien is de interesse eigenlijk altijd gebleven. Na een paar jaar geen aquarium meer te hebben gehad, heb ik sinds twee maanden weer bak staan en heb ik de hobby weer opgepakt.
Wat ik zo leuk vind aan de hobby is dat ik mezelf continu kan blijven verdiepen in materie en ik zelf de mate van uitdaging kan bepalen; van het houden van een bak met guppen (ook superleuk natuurlijk, begrijp me niet verkeerd ;-) ), tot een kweekpoging van een uitdagende soort.

Ik heb me hier aangemeld om lekker mee te lezen en te leren van de verschillende topics, maar ook om af en toe een vraag te stellen als ik me wat afvraag (na het gebruiken van de zoekfunctie natuurlijk:D).

Groetjes!
 
Welkom Peter.
 
Hierbij trouwens een foto van mijn bak, want dat is natuurlijk wel een beetje de reden waarom ik me net heb voorgesteld ;-)
(pomp op de voorgrond is inmiddels verwijderd)

Groeten!
53263084_309913276381781_172250612593852416_n.jpg
 
leuke bak
 
Welkom
 
Welkom op het forum.
 

Terug
Bovenaan