Hoi


N

Natasja9206

Guest
Ik ben Natasja en bijna een jaar bezig met mijn aquarium. Mijn aquarium is een Juwel Lido 110. En was voorheen een thuis voor een stelletje Blauwe Dwerg Gourami's, 6 platys en 10 neon tetra's.
Echter na mijn verhuizen is er een groot aantal vissen verloren gegaan :(.
Nu het huis helemaal klaar is wil ik mijn aquarium weer opnieuw gaan opstarten. Vorige week heb ik alles eruit gehaald. En ben ik weer opnieuw begonnen. Nieuw zand en plantjes. En nu maar weer in laten draaien. Met daarin mijn overige 3 visjes.
Ben me nu vooral aan het inlezen welke vissen ik in dit aquarium kan gaan plaatsen in de toekomst.

Ik lees al een tijdje veel berichten die op dit forum worden geplaatst, tot vandaag. Nu is het (hopelijk) niet meer alleen meelezen :).
 
Welkom op Aquaforum Natasja en ben benieuwd naar een foto-album van je bak.:zwaai:
 
Dank je wel! Niet echt nog iets specifieks. Ben nog een beetje aan het rondkijken wat de opties zijn.

Je moet uiteraard kijken naar wat jij interessant vind om naar te kijken en wat bij jou past. Persoonlijk vind ik speciaal aquariums (biotoop) altijd erg mooi en wat natuurlijker om te zien. Ik weet niet welke vissen je momenteel nog hebt? Misschien dat we je dan in een richting kunnen sturen :D
 

Terug
Bovenaan