Hoi allemaal.


Jessie87

Well-known member
Lid geworden
10 januari 2023
Berichten
384
Leeftijd
36
Hoi
Ik ben Jessica ik ben 35 en woon samen met mijn man en 2 kids en een aantal leuke dieren in Groningen.
 
Hoi @Jessie87 - Jessica.

Welkom op het AF.

*Edit *
En Jessica, Jessica kent jou nog niet zegt John uit Grunn. Maar als je zegt dat je een fan bent van kroketten en macaroni dan kan er bij Jessica, uhh John, een lampje gaan branden. ;)
:juggle:

:)
 
Laatst bewerkt:
Hoi @Jessie87 - Jessica.

Welkom op het AF.

*Edit *
En Jessica, Jessica kent jou nog niet zegt John uit Grunn. Maar als je zegt dat je een fan bent van kroketten en macaroni dan kan er bij Jessica, uhh John, een lampje gaan branden. ;)
:juggle:

:)
Eigenlijk niet echt ik ben meer de gezonde kant zo min mogelijk vetten en zout. John noemt dat konijnenvoer.😂
 
Volgens een zekere Jessica die eigenlijk John heet helpt ook oploskoffie daarvoor. :)
Helaas drink ik dat niet. Alleen water met een smaakje. Op de gezonde tour. En van koffie krijg je rood haar. John eerder meer grijs😂
 
John eerder meer grijs
Ja daar komt de eerste na lange tijd weer:

Sport Yellow Card GIF by Groene ster
 
Welkom en dapper dat je de stap hebt durven zetten naar dit stelletje malloten hier....
Toevallig leef ik samen met 1 van deze mallloten.😂
 
Nee echt? Dat had ik nou geen moment gedacht. Anders zou ik dat toch nóóit zo gezegd hebben...
 
Nee echt? Dat had ik nou geen moment gedacht. Anders zou ik dat toch nóóit zo gezegd hebben...
Geen probleem ik kan heel wat hebben want mijn man zegt wie begin er nog een bak erbij en dan helemaal al sluiers.
 
Hoi Jes, leuk je hier te hebben!
 
Hoi
Ik ben Jessica ik ben 35 en woon samen met mijn man en 2 kids en een aantal leuke dieren in Groningen.
Welkom! Kan john eindelijk zn eigen naam gaan gebruiken! 😂 Zit ik niet elke keer hem bijna verkeerd te taggen 😂 en ik maar een lange tijd denken dat jessica het hondje was had ik het ff goed mis 😆
 
Welkom op het AF, leuk dat je de stap hebt genomen. Ben benieuwd waar hij komt te staan 😊. Laat John maar lullen, stiekum heeft hij ook altijd sluiers gewild 😉.
 
Ik zie het al voor me in gedachten.. Jessica en Nicole pakken ook ieder een houten fiets naar Appie.. :juggle::DD
Dat kan wel kloppen maar ik ben degene die achterop zit hoor.
 

Terug
Bovenaan