Hoe kan ik mijn aquarium compleet met meubel, vissen en planten het beste verkopen?


Hans Hauer

Active member
Lid geworden
13 april 2017
Berichten
34
Leeftijd
76
Ik wil mijn aquarium met meubel, vissen, filter, verwarming en led-verlichting verkopen. Hoe kan ik dat het beste aanpakken?

Bij voorbaat dank voor de tips!

Met vriendelijke groet,
Hans
 

Bijlagen

  • P5270009.JPG
    P5270009.JPG
    249.2 KB · Weergaven: 121
Ik wil mijn aquarium met meubel, vissen, filter, verwarming en led-verlichting verkopen. Hoe kan ik dat het beste aanpakken?

Bij voorbaat dank voor de tips!

Met vriendelijke groet,
Hans
Je kan het hier in aangeboden zetten en eventueel op Marktplaats, wel even alle gegevens van de bak en eventuele onderdelen aangeven met naam en toenaam.
 
Meestal verkoopt het sneller als je de bak kaal verkoopt en de bewoners en andere inhoud apart
 
Ik wil mijn aquarium met meubel, vissen, filter, verwarming en led-verlichting verkopen. Hoe kan ik dat het beste aanpakken?

Bij voorbaat dank voor de tips!

Met vriendelijke groet,
Hans

En als je marktplaat gaat. Goeie omschrijving die to the point is, geen heel verhaal, Fotokwaliteit is belangrijk heb ik inmiddels wel door en echt, het is marktplaats, dus als je zelf een bedrag in je hoofd hebt, trek daar 25% van af, en dan nog zul je er waarschijnlijk minder voor krijgen. Iedereen vind z'n eigen spul natuurlijk minstens € X,- waard, maar zo wordt er op marktplaats niet tegenaan gekeken. Hoef je niet snel iets kwijt, dan kun je natuurlijk altijd meer vragen en de advertentie langer laten staan.

gr

Mark
 
Dank voor jullie tips!
Waar vind ik de rubriek "Aangeboden" op Aquaforum?

groet,
Hans
 
Ik heb goede ervaring met het verkopen op Marktplaats. Vaak kies ik ervoor om het een aantal dagen als ‘topper’ te laten staan. Dat kost wel iets maar het levert mij bijna altijd meer biedingen op.
Verder sluit ik mij erbij aan om goede foto’s te maken.
Ruim even alles om het aquarium op zodat je meer rust krijgt. Maak foto’s recht van voren maar ook van zoveel mogelijk overige aanzichten.
Ook van de kast intern etc.
Beschrijf alles duidelijk en geef alle maten op.
Geef ook aan waarom je het verkoopt dan vertrouwen mensen het ook beter.
Succes!
 

Terug
Bovenaan