Hikari


V

visfish

Guest
Ik had ook al een topic gemaakt bij aangeboden maar helaas pas 1 reactie daarop vandaar dat ik het even probeer via deze weg.

Ik ben opzoek naar Hikari voeding, Liefst beetje vari�rend dus van alles wat of gewoon 1 soort, Ik kocht het laatst online maar daar was ik voor een zakje van 200 gram 26,75 euro kwijt en dat vind ik een beetje duur.

Mocht er hier dus iemand zijn die wat naar mij kan opsturen voor een te doen prijsje laat het even weten.

als dit niet de bedoeling is, dan mijn excuses :)
 
Ik kan je wel wat opsturen, want ik heb onlangs 2 verschillende zakken van 2 kilo gekocht, dus ik kan wel wat missen.
Het is wel de koivariant en het is drijvend voer. De varianten die ik heb zijn: Hikari wheat-germ mini, Hikari Staple mini en Hikari Saki Balance.
Ik weet zo even niet de verzendingskosten, maar ik woon in Belgi� das dat kan wel wat oplopen.
Wat je ook kan doen, is grote zakken van 1 of 2 kilo kopen (koivariant) en dat koste mij per zak iets minder dan 30 euro. Dan kan je lang mee doen.
Als je ge�nteresseerd bent, laat maar iets weten dan! ;)

Edit: sommige varianten iets meer dan 30 euro (2 kilo had ik), andere varianten iets minder. Ik heb mijn zakken gekocht op *qu*ri*v*ldhuis. :)
 
Bedankt voor je reactie, Maar heb liever iemand in Nederland omdat het anders als nog redelijk duur wordt.
Mocht er verder niemand reageren neem ik contact met je op :)
 
Heb inmiddels 4 zakjes gekocht, zowel vlokken als korrel.
Bedankt Mieke!, En jij ook Natalie :)
 
Hou er wel rekening mee dat die vlokjes echt voor 'erbij' zijn he, er zit heel weinig in dus het is geen volwaardige maaltijd.
 

Terug
Bovenaan