Het gaat maar door..........


aha op die manier.
Regelmatig verkoop ik een stel vuurtjes dus de balance is aanwezig.

De crystal red's komen bij iemand vandaan waat zo ook op het zelfde kraanwater zaten zonder ph verlagende bodem. 3 straten hier vandaan dus exact het zelfde water.



Ik denk dat bertus bedoelt dat vuurtjes sneller kweken dan cr. Het is wel belangrijk om de groei van beide populaties in de gaten te houden en waarschijnlijk gaan de vuurtjes sneller dus dat deze indien nodig uit de bak gehaald worden gehaald zodat de ene groep niet langzaam de ander verdringt. Vuurtjes hebben wel een hogere ph nodig dan cr.
 
aha op die manier.
Regelmatig verkoop ik een stel vuurtjes dus de balance is aanwezig.

De crystal red's komen bij iemand vandaan waat zo ook op het zelfde kraanwater zaten zonder ph verlagende bodem. 3 straten hier vandaan dus exact het zelfde water.
Nou, zo werkt dat niet. hoor.

Die 2 soorten hou je gescheiden, wil je goede CR,s krijgen.

Maar, heb je daar geen interesse in, zou ik zeggen, gewoon door gan.
 
Ach bij mij is het ook niet zo,n strenge boel hoor, ik bedoel maar dat ik de beesies niet persé hoef te kweken, gewoon een beetje spielerei kijken wat er van komt.
Om echt serieus te gaan kweken is nog tijd genoeg, trouwens ik heb ook niet al mijn eieren (lees garnaaltjes) in één mandje gedaan hoor.
Er is een bak waar alleen Vuurtjes in zijn, en dat geld ook voor de Christals en de Bleu Dream en de Citroentjes .
 
Nou, zo werkt dat niet. hoor.

Die 2 soorten hou je gescheiden, wil je goede CR,s krijgen.

Maar, heb je daar geen interesse in, zou ik zeggen, gewoon door gan.

Bertus kun je me uitleggen waarom je geen goede cr's krijgt als je ze samen houdt? Ik heb altijd gedacht dat de ene groep sneller voortplantte. Gaat dit voor elke combi met caridina's op?
 

Terug
Bovenaan