Het AquaForum Goudvis-bakkenoverzicht.


Status
Niet open voor verdere reacties.

Cédric Vleminckx

Well-known member
Lid geworden
18 december 2015
Berichten
8,821
Leeftijd
23
Locatie
Glabbeek (België)
Een opmerking van een forumlid heeft me aan het denken gezet.
Leek me leuk als iedereen hier een overzichtsfoto van zijn bak neer zal zetten van je bak met goudvissen, sluierstaarten of andere koudwaterbewoners.
Alleen maar 1 overzichts foto van je bak. Als je een update hebt gedaan aan je bak, mag je uiteraard een nieuwe overzichtsfoto plaatsen;).
Mocht je meerdere bakken hebben mag je natuurlijk van elke bak een foto neer zetten.
Ben benieuwd.
 
Niemand met een foto?

Mag het ook een foto van je vijver, met goudvissen.
 
Ja hoor, ik zou niet weten waarom. Goudvissen horen per slot van rekening het beste thuis in een vijver;).
 
Nou, laat ik dan maar aftrappen:D:
IMG_3151.JPG
 
IMG_0280.JPG
Mijn 400 liter met visjes.
 
Wat een joekels zeg! ;)

Heb net een nieuw huis voor ze geregeld. 1.60 want ze groeien inderdaad goed.

De 3 grote heb ik nu 14 maanden, die passen echt niet meer in een schepnetje. de 2 kleintjes heb ik nu 4 maanden. De kleine witte tokasin is een wat kleiner soort dus die groeit wat langzamer.
 
Mooi idee, het lag een beetje stil. ;)
Knap beplant!

Inderdaad goed beplant hoor. Ik krijg dat niet voor elkaar mijne trekken alles uit het zand. Heb mijn plantjes hufterproof. Bosjes met elastiekje erom, plantenpin erdoor en dan een kei erop anders kom ik s morgens beneden en drijft alles boven in de bak.

Beschadigen ze niet aan dat hout tijdens het paaien. Vind het heel mooi dat hout.
 
Een opmerking van een forumlid heeft me aan het denken gezet.
Leek me leuk als iedereen hier een overzichtsfoto van zijn bak neer zal zetten van je bak met goudvissen, sluierstaarten of andere koudwaterbewoners.
Alleen maar 1 overzichts foto van je bak. Als je een update hebt gedaan aan je bak, mag je uiteraard een nieuwe overzichtsfoto plaatsen;).
Mocht je meerdere bakken hebben mag je natuurlijk van elke bak een foto neer zetten.
Ben benieuwd.


Waarom hier een goudvisbakken overzicht?
Wij hebben dit al, daar kan iedereen zijn aquarium laten zien.

http://www.aquaforum.nl/threads/het-aquaforum-bakkenoverzicht.17434/
 
Omdat ik niet veel, bijna geen goudvis/koudwaterbakken voorbij zag komen, dacht ik dat het leuk zou zijn hier een specifiek topic te openen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan