Help wormpjes en vlooien


B

Bettaboy98

Guest
Ik heb 1 van mijn aquariums veranderd naar een garnalen bakje op eens zag ik net wormpjes in de bodem en vlooien in het water de wormpjes had ik gegoogled dat dat komt door het overtollig voer evt als opstart wormpjes geen idee of dat klopt en geen idee wat nu en hoe ik dit later kan voorkomen mocht het weg gaan. Iemand advies? Overgens durf ik de bak niet leeg te halen. Heb voor het eerst overal jonge vuur garnaaltjes. Alvast bedankt
 
oh das de natuur zijn geen vissen om kleine beesjes om te eten dat is veder ook niet erg en een goed teken dat alles er gezond bij staat
als je bak wat langer draait gaan de wormpjes weg
 
oh das de natuur zijn geen vissen om kleine beesjes om te eten dat is veder ook niet erg en een goed teken dat alles er gezond bij staat
als je bak wat langer draait gaan de wormpjes weg
Heb wel nu paar corydoras overgezet naar deze bak
 
oh das de natuur zijn geen vissen om kleine beesjes om te eten dat is veder ook niet erg en een goed teken dat alles er gezond bij staat
als je bak wat langer draait gaan de wormpjes weg
Eten corydoras eigenlijk jonge garnalen?
 
Ik denk dat je mosselkreeftjes hebt en geen vlooien.
 
voor de kweek zijn vissen niet handig zullen altijd wat garnaaltjes gegeten woorden.
maar veel mensen hebben gewoon vissen en garnalen samen en hebben dan langzaam groeiende garnalen populatie .
 

Terug
Bovenaan