Help! Wat is dit?


Maar wellicht alleen goed om te doen als je er echt nog zin in hebt, niet alleen maar omdat die bak er nou eenmaal staat, dan gaat het waarschijnlijk over een tijdje toch tegenstaan.
 
hebben jullie tips waar ik ze kan laten herplaatsen bij een beter thuis?
Ja!
#1 bejaardentehuis, ik heb via marktplaats een advertentie gezien van iemand die een stuk of 15 aquariums bijhoud in verschillendd locaties. Ik heb daar ook mijn vissen aan gedoneerd dat gaf me een erg goed gevoel om ze daar in een grotere bak te laten rond zwemmen tussen soort genoten.
#2 marktplaats en bij de advertentie verzoeken of mensen een foto willen tonen van het aquarium (moet wel geloofwaardig zijn) veel mensen vallen al af omdat ze weten dat ze een nee zullen krijgen dan heb je er al aardig wat rotte appels uit
#3 op het forum alleen moet je ook maar net geluk hebben dat iemand in de buurt woont en plek heeft
 
ja..wat voor invloed had ik toen 🤷🏻‍♀️
Niet verkeerd bedoeld, maar heel veel. Door "niet in te grijpen" geef je namelijk ook een boodschap. In een gezonde samenleving horen mensen met respect te luisteren naar elkaar en elkaars wensen. Je mag jezelf en je wensen altijd uitspreken daar doe je je zelf heel goed aan. (Of mensen willen luisteren is het 2de natuurlijk) maar daar heb je zelf geen controle over. En dit is vooral algemeen niet perse alleen voor die situatie natuurlijk 😄 voor je zelf op komen hoor iedereen mag er zijn! 😊
 

Terug
Bovenaan