HELP!!! Ryukin drijft met de buik omhoog na achtervolging mannen!! wat te doen?


M

marline

Guest
Hallo,

Mijn Ryukin werd vanochtend vroeg al heel erg achtervolgt door 2 mannetjes, het ging er wilt aan toe.. Ady gil, waar het dus omgaat is de grootste vis in de bak die ik heb dus ik ging er van uit dat het wel mee zou vallen, maar ben er wel op blijven letten dat het goed zou gaan. :p

Maar nu drijft Ady gil met haar buikje ophoog, niet tot aan het wateroppervlak, maar de drijft haar buikje omhoog en dan blijft ze stil op de kop hangen.

Kan ik hier ook iets aan doen?? ik hoop dat ze het red.. ze geeft me wel een vermoeide indruk. misschien dat ze daarom omdraait.. is er iets wat ik kan doen, hoe ik haar kan helpen??

ze draait langzaam om dus niet heel snel, en ze kan ook nog wel normaal zwemmen, maar ze lijkt wel moe van die achtervolgingen enzo. maar als ze eenmaal stil ligt dan draait ze weer om. met de buik omhoog.

Is er iets hoe ik haar kan helpen?? ik wil haar niet verliezen als het kan!!

groetjes Marline
 
Ben bang dat aflopende zaak is...
 
Ik heb even beheer gevraagd of deze niet beter naar het goudvissen deel kan.

Kijken over het algemeen de mensen die wat meer verstand van goudvissen en sluiers hebben net wat vaker.
Want ik weet er ook bar weinig vanaf, maar wel dat ze totaal niet te vergelijken zijn met een 'standaard' visje.

~ Ivo
 
Nouja ik dacht.. het is dan een goudvis maar het is ook iets ziekelijks dus ik stond in twijfel :p
 
Als hij hier beter staat doet beheer niks ;)

Maar ik wilde je toch ook nog een hart onder de riem steken, na die eerste wat bedroevender mededeling.
 
Een vrouwtje kan behoorlijk uitgeput raken doordat ze achterna wordt gezeten door mannen.
Ik ben zelf al 2x een vrouwtje verloren door paargedrag van de mannen.

Ik zou haar even apart zetten om bij te komen en dan hopen dat het beter gaat.
ik heb een mandje met gaten erin (zo'n klein wasmandje/knijpermandje zeg maar)
Die kan ik in de bak hangen en daar een vis in doen. Sluier kan tot rust komen en er stroomt
genoeg vers water door de gaten.
 

Terug
Bovenaan