HELP mijn betta is gewond!


Cynthia.hofland

Active member
Lid geworden
5 januari 2022
Berichten
37
Leeftijd
21
Hoi allemaal,

Mijn betta zat net vast in een boomstronk, maar gelukkig kon ik haar er uit krijgen. Alleen tijdens t helpen is ze gewond geraakt. Ik heb nu esha er in gedaan. Wat zou ik anders kunnen doen om haar te helpen, want ik lees dat esha niet t beste is voor vissen.
20220208_154545.jpg
20220208_154616.jpg
20220208_154602.jpg
16443317843995833203845827052543.jpg
20220208_154625.jpg

Hier nog een paar foto's
T gat in de boomstronk heb ik voor nu even zo dichtgemaakt.
 
Schoon water en goed voer. Zijn de vinnen zo gehavend van het vastzitten of was dit al zo?
 


Schoon water en goed voer. Zijn de vinnen zo gehavend van het vastzitten of was dit al zo?
Heb t water inderdaad gelijk verschoond ongeveer 5 liter ( heb zelf een 20 L bak ) de vinnen waren wel al een beetje zo alleen haar rug vin was mooier, maar die zat ook vast. Heb diepvries voer en geef ongeveer om de 3 dagen ander diepvriesvoer ( Heb een mix pakket).
 
Hoe oud is de betreffende vis ongeveer?
 
Lees net je oude topic over de Betta met buikwaterzucht en zie deze vis daar ook op de foto met al beschadigde vinnen.
Er is je daar al gezegd dat je vissen niet echt juist gehuisvest zijn dus zal daar verder niet op in gaan.
Je mag gerust 80% waterwissel doen.
 
Lees net je oude topic over de Betta met buikwaterzucht en zie deze vis daar ook op de foto met al beschadigde vinnen.
Er is je daar al gezegd dat je vissen niet echt juist gehuisvest zijn dus zal daar verder niet op in gaan.
Je mag gerust 80% waterwissel doen.
Klopt heb al een paar vissen verhuisd en de blauwe betta is helaas dood gegaan. Maar jouw tip voor nu is 80% water wissel per week of ?
 
Klopt heb al een paar vissen verhuisd en de blauwe betta is helaas dood gegaan. Maar jouw tip voor nu is 80% water wissel per week of ?
Zou ook tijdelijk 2 of 3 keer per week mogen. Geen garantie dat het daadwerkelijk gaat helpen.
 

Terug
Bovenaan