Heeft ons aquaforum facebook


L

Lambiek

Guest
Hallo,
Ik weet niet of ik hier wel op de juiste plaats de juiste vraag stel.
Maar heeft Aquaforum ook een facebook pagina?
Ik kan er niets over vinden.
Groetjes .....Piet :S
 
Laten we het gewoon op een enkele plaats centraal houden, niks facebook, twitter of andere dingen. Dit is tenminste nog overzichtelijk. Als je de zaak gaat versnipperen wordt het een grote chaos
 
Vind ik ook..
Niets weerhoud je er trouwens van om zelf een groep te beginnen op FaceBook, maar dat zal dan geen 'officiele' groep zijn.
 
Trouwens, een nut van Facebook is promotie..
Ik ken ondertussen een aantal aquariumhouders die totaal niet bekend zijn met dit forum maar wel behoren tot mijn 'Facebook-vrienden'.
Als je als forum zoveel mogelijk aquariumhouders wilt bereiken (wat ik als beheerder zou willen) dan kan Facebook daarin wel degelijk een belangrijke rol spelen. Is het niet voor discussie (die is er op FB nauwelijks) dan is het dus wel voor het mensen laten weten dat er zoiets is als aquaforum.nl.
Niet voor niets zijn veel aquarium-webshops ook aanwezig op Facebook.
 
Als het forum gesplitst zou worden, een deel hier, een deel op facebook. Dan kan ik grote delen niet meekrijgen. Heb geen facebook en maak om bepaalde redenen ook geen account aan.
ik zal vast niet de enige zijn.
 
Gelukkig hebben we geen FB.
Ik zou ook geen voorstander zijn.
Ik zie een (als eerder genoemd) versnippering en verspreiding van gegevens alsmede commentaren van mede forumers.

NIET DOEN is mijn motto :cool:
 
Facebook heb ik ook niet haha. En een gesplitst forum schiet niet echt op denk ik zoals Amber al uitlegt :)
 
Ik denk dat ik het anders uit zou leggen, het kan ook een voordeel zijn om mensen naar je forum toe te trekken, waarschijnlijk ook die mensen die nu op FB zijn en niet op een forum zitten. Zo heeft ons forum ook een FB page en daar zijn nu ruim 8000 mensen bij aangesloten, vragen die daar gesteld worden kunnen we ook doorlinken naar het forum. Het leeft wel en er komen steeds meer mensen in aanraking met het forum ( als ze daar dan nog niet mee bekend zijn)
 
Heb ook geen facebook, niet van plan ook trouwens.
De mensen die nu wel op facebook zitten kunnen toch ook naar ons mooie forum verwijzen? Is toch geen "eigen" pagina voor nodig.
 

Terug
Bovenaan