Hallo!


T

Toby

Guest
Hallo allemaal,
Ik ben Toby, ik ben 17 jaar en kom uit de omgeving Nijmegen. Ik heb 3 jaar geleden mijn eerste aquarium gekregen en natuurlijk alles fout gedaan wat je maar fout kunt doen:'(. Gelukkig heb ik langzaam maar zeker dankzij andere fora meer kennis opgedaan. Inmiddels staat er een succesvolle 60 cm bakje:
IMG-20180104-WA0016.jpg

Er zit in:
17× Boraras Maculatus
7× Corydoras Pygeaus
Koppel honinggoerami's
En een stuk of wat vuurgarnalen

Ik heb altijd al iets met dieren gehad en ik zou het liefst een hele dierentuin willen houden. Een jaar geleden ben ik erg geïnteresseerd geraakt in krabben. Toen heb ik mijn oude 30 liter bakje opgetoverd in een bakje voor vampierkrabben, en ook toen fouten gemaakt. Maar inmiddels heb ik ook enorm veel kennis opgedaan over deze krabben en staat er een paludarium van 50 bij 40 bij 50 met 1 mannetje en 2 vrouwtjes vampier krabben 'red devils' (geosesarma sp.):
20171228_201004.jpg
20170803_163737.jpg

In het 30 liter bakje heb ik baby krabbetjes appart gezet op groot te brengen:D:
IMG-20180104-WA0015.jpg
IMG-20180104-WA0014.jpg

Nu breng ik op mijn beurt mijn kennis en ervaringen over op beginners op verschillende fora, zeker over vampierkrabben zijn veel vragen die ik graag beantwoord. Daarbij kan ik altijd nieuwe dingen bij leren en dat kom ik hier dus ook doen:c
 
Welkom. Ik heb ook in een 60cm ooit Vampiertjes gehad maar we zagen ze amper en na een jaar waren ze op 1 na dood jammer genoeg.
 
Bedankt allemaal!!
Sja Jessica mijn eerste krabbetjes hebben het ook maar een paar maanden volgehouden. Zelfs nu ik meer van ze weet kan ik nog niet achterhalen waar ze destijds aan zijn overleden, dat blijft altijd lastig helaas.
 
Welkom op aquaforum Toby en ben benieuwd naar jouw inbreng hier op het forum.:thumbs:
 
  • Leuk
Waarderingen: Toby

Terug
Bovenaan