Hallo, ik ben Tom.


Broekman

Member
Lid geworden
6 januari 2022
Berichten
5
Leeftijd
43
Hallo allemaal, mijn naam is Tom en heb met mijn zoontje ongeveer 4 jaar een goudvis in een kom.
Ja inderdaad :oopss:, dat begonnen wij ook een beetje zielig te vinden dus sinds deze week de Superfish Start 20 Goldfish gekocht. Fout nummer 2 las ik al ergens: een kleine bak schijnt wat lastiger te zijn in het onderhoud en Superfish is blijkbaar kwalitatief niet zo best???

Nou ja, we hebben 'm nu eenmaal al in huis en ingericht dus we proberen er gewoon maar het beste van te maken. Voor ons eigen zelfvertrouwen: de goudvis (over)leeft dus al 4 jaar in een kom, hij/zij eet goed en we houden de kom en het water wekelijks mooi schoon. Ook de steentjes worden daarbij steeds schoongespoeld en er zit een zuurstofplantje bij.

Ik heb nog redelijk wat korte vraagjes, maar die zal ik wel ergens anders posten.
 
Welkom op het AquaForum.
Maar... een goudvis in een kom? En nu in een Superfish 20? Daar zou ik toch nog maar eens goed over gaan lezen ...
 
Laatst bewerkt:
 
Dankjewel!
Haha, ja ik zal best wat "kleutervragen" stellen en foutjes hebben gemaakt met m'n aanschaf.
 
Geen probleem, dat kan gebeuren en zo starten denk ik ook wel de meesten onder ons.
Gelukkig kom je op dit forum terecht, een grote brok aan leesvoer wat je de juiste info kan vinden en natuurlijk vragen kunt stellen.
 

Terug
Bovenaan