Hallo daar!


J

Jens.

Guest
Hallo daar!

Ik ben Jens, bij deze een poging om een account te onderhouden op dit forum. Ik ben in het verleden wel eens lid geweest van verschillende fora, maar om een of andere reden haakte ik na een tijdje telkens af. Voornamelijk omdat er weinig te beleven viel aldaar, dit leek me een vrij actief forum dus ik begin hier alvast enthousiast aan!

Even kort over mezelf... Ik ben 24 jaar jong, ben geboren in Gent (jaja een Belg, mijn excuses) en heb twee hobby's: theater en aquaria. Theater speel ik sinds mijn 5de en ik houd aquaria sinds mijn 14e. Al had ik altijd wel een "aquarium", de klassieke vissenkom met goudvis die op onverklaarbare wijze nooit lang bleef leven...

Maar vanaf mijn veertiende begon ik dus meer geïnteresseerd te geraken in het correct verzorgen van vissen en garnalen. Mijn vader zei me ooit dat ik gerust een aquarium mocht houden zolang ik hem zelf verzorgde. Aangezien ik dat deed was ook een tweede geen probleem, en een derde... Op een gegeven moment stonden er 12 aquaria in onze living, waaronder enkele fameuze exemplaren (2,5m, 2m,...) en ging mijn vader toch even op de rem staan. Sinds mijn 22e woon ik alleen en al gauw kon ik de verleiding niet weerstaan en zodoende begint mijn appartementje hier gezellig vol te staan met aquaria... Ik meen van mezelf te kunnen zeggen dat ik de voorbije jaren heel wat kennis heb kunnen opdoen ik onze mooie hobby. Ik hoop dan ook hier en daar een beetje te kunnen helpen en nieuwe dingen op te kunnen steken.

Ik neus alvast wat rond!

Jens
 
Welkom...ook als Belg ben je welkom hoor ! :D

belgen.jpg
 
Welkom Jens,
Sommige van mijn beste vrienden zijn Belg :D

Woon je nu ook in Gent?
Ben er één keer geweest en vindt het een een mooie stad en hetDreupelkot was een van de hoogtepunten :D
 
Welkom op Aquaforum Jens groeten van ook een oudgediende Belg hahahaha en uiteraard benieuwd naar :foto::foto::foto:
 
Welkom! Ben wel benieuwd naar foto's van wat je al hebt staan eigenlijk :D

Wel, ik was aan het zoeken... Is er een plaats waar ik al mijn bakjes kan voorstellen, allemaal samen? Met wat uitleg en foto's enzo :D
Want ik zie enkel de topics per biotoop, of enkel foto's, of enkel bezetting... Ik kijk er misschien over :p
 
Ja, had het net gevonden blijkbaar! Zal morgen eens wat foto's proberen nemen.
Morgen komt er ook een nieuw aquarium met de post (iets speciaals), dus ik weet weer wat te doen :D
Speciale avatar wat je hebt hahaha denk niet dat we dit al ooit hebben gehad.
 

Terug
Bovenaan