Groter vis voor 300liter aquarium guppen


Demian.Vlist

Member
Lid geworden
7 januari 2024
Berichten
9
Leeftijd
24
ik heb een vraag ik heb een 300 liter + aquarium, maar ik heb guppen platys en andere kleine vissen in een tropisch aquarium maar ik wil er grotere vissen in welke vis raden jullie me aan.
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    2.7 MB · Weergaven: 88
Kijk maar eens naar goeramies diamantgoerami, blauwspat etc die gaan het leuk vinden met wat overhangende vallisneria die je dacht ik links in je bak hebt groeien.
Mooie ornamentenheb je erin😀
 
Ik ga er even naar kijken bedankt voor tip.
 
Maar weet je zeker dat die vissen niet me guppen of andere vissen op eten.
 
Jonkies zullen altijd gegeten worden maar daar worden er meestal genoeg van geboren om er afentoe eens een paar over te houden.
Kijk maar ff op aquainfo voor meer informatie erover.
Ze zijn vredelievend en zullen niet achter de rest gaan jagen of ze opeten.
 
Oke ga ik doen
 
Er staat dat het wel kan alleen sommige guppen en andere soort vis die ik heb zijn wel druk denk ik.
 

Bijlagen

  • IMG_1389.png
    IMG_1389.png
    4.1 MB · Weergaven: 20
Kijk eens bij aangeboden:
Wie weet iets voor jou?
 
Hie groot is je bak? Wat betreft LxBxH?
Dat maakt nogal uit voor grote vissen. En wat vind je zelf leuk?
 
Mijn bak is 200cm lang of iet langer en 60 cm breed.en de hoogte is 60 cm
Wat ik wil is grotere soort vis er bij
 
melanotaenia soort? bijv boesemani
 
200x60x60 = 720 liter...
 
Mijn bak is 200cm lang of iet langer en 60 cm breed.en de hoogte is 60 cm
Wat ik wil is grotere soort vis er bij
zeker dat dat de afmetingen zijn? bak ziet er niet uit als een 2meter bak in de fotos en 300 liter klopt dan idd ook niet.
 
In 2m of iets langer kun je echt veel verschillende vissen laten samenleven, jij wil een grote vis erbij maar je kleine vissen niet kwijt, dat kun je zelf wel gaan uitzoeken met wat basisinformatie van her en der.
zeker dat dat de afmetingen zijn? bak ziet er niet uit als een 2meter bak in de fotos en 300 liter klopt dan idd ook niet.
Dat valt mij ook met name op liters en meters, als het zo is dan kunnen we er toch ook over grappen maken natuurlijk.
 
Dit zou 'm kunnen zijn: klik. Ik kende het merk niet.
 

Terug
Bovenaan