Groene Rasbora


W

Willem K

Guest
Wie heeft er ervaring met Microdevario kubotai? Ik wil tzt een schooltje van deze mooie visjes kopen, maar ik weet niet of het gemakkelijk of moeilijk te verzorgen visjes zijn.
 
Ik heb ze gehad in een 25l bakje. Deden het prima eigenlijk gewoon kraanwater verder niks speciaals. Wel dure visjes hier in de winkel.
 
Nigel, ik zag een prijs voor één visje voorbij komen van 2,95 euri. Klopt dat zo'n beetje?
 
Nigel, ik zag een prijs voor één visje voorbij komen van 2,95 euri. Klopt dat zo'n beetje?
Ja dat klopt betaal er hier ook drie euro voor.
Heb er nu 12 en heb er nog 12 in bestelling.

Heel leuk visje die wel wat fijner voer wil.
Ik geef ze Dr. Bassleer maatje N en als diepvries lobster egs daar doen ze hst goed op.

Ze zwemmen zo'n beetje in de bovenste laag. Zijn lekker actief.

Als je bak goed ingedraaid is d.w.z je hebt de nitriet piek gehad etc.
Kunnen ze erin ik raad wel aan om ze rustig over te druppelen.


Ik doe dat met een stuk lucht slang en een daarvoor bedoeld regel kraantje.
Bij voorkeur in een donker emmertje.
Ideaal zet je dit emmertje in een bak water op aquarium temperatuur.
Ik doe er dan ook wat drijfplantjes uit mijn bak bij.
 
Mocht je nog geen drijfplantjes hebben kan ik je er wel wat Limnobium laevigatum opsturen.
Verzenden kost 3.50
Mocht je intresse hebben stuur dan maar een pb met je adres gegevens en eventueel een email adres.

.
 
Allen dank voor de informatie.
Dirk bedankt voor je aanbod. Ik wacht nog een paar weken voordat ik visjes ga kopen en dan wil ik misschien wel van je vriendelijke aanbod gebruik maken.
 
Mocht je nog geen drijfplantjes hebben kan ik je er wel wat Limnobium laevigatum opsturen.
Ik ben deze week even naar Aqua-Fish in Hoogeveen geweest. Mooie winkel, ruim assortiment vissen en een hele aardige eigenaar. Ik kreeg daar een handjevol drijfplantjes voor niks mee. Dus Dirk bedankt voor je aanbod. Erg vriendelijk!
 
Ik ben deze week even naar Aqua-Fish in Hoogeveen geweest. Mooie winkel, ruim assortiment vissen en een hele aardige eigenaar. Ik kreeg daar een handjevol drijfplantjes voor niks mee. Dus Dirk bedankt voor je aanbod. Erg vriendelijk!
Dat is helemaal mooi Willem.
Welk plantje is het?
 

Terug
Bovenaan