Green zebrinus lowersword ♂


stanovic

Well-known member
Lid geworden
4 maart 2010
Berichten
1,333
Leeftijd
56
Locatie
oosten des lands
Website
www.emeraldking-aquatics.com
Hier wat foto's van één van de mannen van mijn emeraldgreen zebrinus onderzwaardguppen.
Het is een platinum gup. Vandaar dat het groen metaalachtig aandoet. Die vind je niet in de winkel.
 

Bijlagen

  • IMG_9119.jpg
    IMG_9119.jpg
    53.2 KB · Weergaven: 47
  • IMG_9120.jpg
    IMG_9120.jpg
    63.8 KB · Weergaven: 45
  • IMG_9124.jpg
    IMG_9124.jpg
    68.6 KB · Weergaven: 48
Schitterend soortje Stan 👍.
 
Je kan wel zien dat jij high end professional verf gebruikt. Mijn hobby-guppenverf blijft nooit zo goed plakken en valt er na 3 maanden weer af dan moet ik weer een nieuw laagje lakken 😆
 
De vraag is, of deze prachtige guppen ook voor mij verkrijgbaar zijn.
En wat zullen ze kosten?
 
Denk dat dat in een privebericht besproken moet worden 😆 volgens mij mag dat niet besproken worden op het openbaar forum😋
 
Denk jij dat maar, ik wil ze.
Zoniet via een andere bron.
Ga mij niet lekker maken zonder dat ik het kan krijgen.
Ik had al opgemerkt dat die superrasguppen ook gewoon verscheept toegezonden worden kunnen.
Zijn we overal vanaf.
 
Laatst bewerkt:
Is die show nou nog hobby of riekt het naar commercie!
 
Of hadden we hier te maken met de meest prominente guppieskweker van ons hele land.???
 
Denk dat dat in een privebericht besproken moet worden 😆 volgens mij mag dat niet besproken worden op het openbaar forum😋
Nou mooi dat we er nog een beheerder bij hebben in elk geval;). Maar in dit geval is het wellicht handig om bij interesse een pb naar Stan te sturen want dan voorkomen we topicvervuiling.
 
Nee man wij zijn niet zozeer interessante afnemers in die zin.
Dat zijn erg leuke foto,s van guppies maar of dat allemaal zelf gehouden wordt , daarover reist me de vraag.
Ik denk dat we hier met een zeer commercieel wezentje te maken hebben.
 
Nou mooi dat we er nog een beheerder bij hebben in elk geval;). Maar in dit geval is het wellicht handig om bij interesse een pb naar Stan te sturen want dan voorkomen we topicvervuiling.
Ik zie het forum vooral graag niet ten ondergaan door een regering die niet tollereerd dat er openbaar gehandeld word maar ik weet niet precies wat de regelgeving is. Dat laat ik aan jullie professionals over. 😁
 
Erg mooi visje Stan.
Dank je
Merci
Schitterend soortje Stan 👍.
Dank je wel, Ed
Je kan wel zien dat jij high end professional verf gebruikt. Mijn hobby-guppenverf blijft nooit zo goed plakken en valt er na 3 maanden weer af dan moet ik weer een nieuw laagje lakken 😆
Wel hoogglans gebruiken, he...
De vraag is, of deze prachtige guppen ook voor mij verkrijgbaar zijn.
En wat zullen ze kosten?
Ze zijn zekers verkijgbaar maar nog ff wachten want ik wil de groep eerst nog groter maken. Ze kweken in ieder geval wel zuiver door. En heb inmiddels ook al de blonde versie ervan rondzwemmen. Want een manntje zoals op de foto, heeft een grijze grondkleur. Ik laat beide grondkleuren in één bak. En dat heeft een reden. Het nadeel met blonde guppen is dat na een paar generaties, de aftekening (patroon) op het lijf danwel in de vinnen kan vervagen. Door simpel een grijze gondkleur erbij te voegen, houdt men de aftekening scherp. Alle grijze jongen kunnen bij de andere grijze en de blonde do0chters kan men dan kruizen met de blonde broers of met de blonde dochters kruisen met de blonde vader (mist de vader blond is). Zoon metd e moeer heeft geen zin aangezien ze niet schoon is (houdt in dat ze naar alle waarschinlijkheid nog opgeslagen zaad heeft).
Denk dat dat in een privebericht besproken moet worden 😆 volgens mij mag dat niet besproken worden op het openbaar forum😋
Ja, ik zet het niet in de rubriek "aangeboden". Dus dit soort zaken graag per pb.
Of hadden we hier te maken met de meest prominente guppieskweker van ons hele land.???
Nou, ik zou me niet de meest prominente guppenkweker willen noemen. Ik vind "gepassioneerd guppenliefhebber" wat leuker klinken. Maar er zijn buiten mij om met respect nog ander guppenkwekers binnen Nederland met elk zo zijn/haar voorkeuren voor het type gup.
Dat zijn erg leuke foto,s van guppies maar of dat allemaal zelf gehouden wordt , daarover reist me de vraag.
Nou, dit zijn mij eigen vissen. Ik hou ze en kweek ze zelf. En eigenlijk kweekt elke kweker indirect want het eingelijke kweken doen de vissen zelf, he... Zou wat zijn als ik dat gedeelte moest gaan doen... Zie je het voor je...?
 
Nou, dit zijn mij eigen vissen. Ik hou ze en kweek ze zelf. En eigenlijk kweekt elke kweker indirect want het eingelijke kweken doen de vissen zelf, he... Zou wat zijn als ik dat gedeelte moest gaan doen... Zie je het voor je...?

Niet zeuren Stan. Bij koeien en paarden gebruiken ze ook kunstmatige inseminatie, dus waarom zou jij dat niet met je guppen kunnen doen? :DD
 
Het zijn toch mijn guppen niet.
Ik word wel eager van dit😘
 
Niet zeuren Stan. Bij koeien en paarden gebruiken ze ook kunstmatige inseminatie, dus waarom zou jij dat niet met je guppen kunnen doen? :DD
Laat dat maar aan mannen over 😂


Das nou jammer... Kwam hm gisteren tegen erg leuk filmpje 😁 (bekijken op youtube is wel een optie)
 
Niet zeuren Stan. Bij koeien en paarden gebruiken ze ook kunstmatige inseminatie, dus waarom zou jij dat niet met je guppen kunnen doen? :DD
Ben zelf wel niet de grootste vent maar zo klein zijn mijn handen toch ook weer niet... ✋🤚
laughing-hahaha.gif
 

Terug
Bovenaan