Goudvisvoer aan guppen voeren


A

Ashraf

Guest
Hooi, mijn buren heb een een busje goudvisvoer ( vlokken) van tetra over , kan ik deze aan mijn guppen voeren als ik ze verpulver?




Mvg
 
Guppen vragen voeding met een Hoog plantaardig gehalte en dat zit niet in Goudvisvoer.
 
Ok� bedankt
 
Ik zie dat je pas 12 bent en dus waarschijnlijk ook niet zoveel geld. Wat je wel kunt doen is een potje guppenvoer nemen en daar een beetje goudvisvoer doorheen mengen. Als je dat 5 of 6 keer doet dan is het goudvisvoer op en krijgen de guppen toch genoeg plantaardig voer binnen.
 
Yilleke zei:
Ik zie dat je pas 12 bent en dus waarschijnlijk ook niet zoveel geld. Wat je wel kunt doen is een potje guppenvoer nemen en daar een beetje goudvisvoer doorheen mengen. Als je dat 5 of 6 keer doet dan is het goudvisvoer op en krijgen de guppen toch genoeg plantaardig voer binnen.
het gaat niet om het geld maar anders ligt het maar daar , maar ik zal het dan bij tetra guppenvoer houden.
 
En diepvriesvoer
 
Oh uit zuinigheid zou ik het iig niet doen.
 
Dat gaat helaas niet lukken om goudvisvoer te geven aan je guppen.

Ze willen plantaardig voedsel, en dat kan je vinden in de winkel, webwinkel, ...

Meestal vindt je het onder de naam guppy voer.

tetra_guppy_voer_100_ml.jpg
 
Diepvries voer met een hoogwaardig planten gehalte C�dric, leg dat eens uit als je wilt.


Ik zie dat je de post al hebt aangepast :petjeaf:
 
TonHageraats zei:
Diepvries voer met een hoogwaardig planten gehalte C�dric, leg dat eens uit als je wilt.

Ik had het al veranderd, omdat ik iets anders bedoelde, op hetzelfde moment als dat jij deze post schreef.

Diepvriesvoer kan ook altijd als extra gegeven worden natuurlijk, maar ze moeten zeker ook wel voldoende plantaardig voedsel binnenkrijgen.
 
TonHageraats zei:
Ik zie dat je de post al hebt aangepast :petjeaf:

Inderdaad, net op hetzelfde moment als dat jij het bericht schreef.

Ik wist dat er iets niet juist was, en dan had ik me verkeerd verwoord.

Wist het ook uit mezelf :d

Meestal pas ik mijn berichten erna nog wel eens terug aan ;)

Maar ja, maakt niet uit, vindt het toch leuk dat je zo nauwlettend bent, een mens kan natuurlijk altijd fouten maken.

Maar nu, nu ging het een beetje om een kortstondig misverstand.
 
Dat busje voer ik en hikari tropical korrels
 
Guppy voer van Tetra is prima hoor. Ik hoop alleen dat je niet het busje voert maar de inhoud ervan :D ;).
 
Guppy voer is beter wat ze hier zeggen maar goudvis voer kan ook maar guppy voer is het beste
 
Nakomertje,? is Guppy.
 

Terug
Bovenaan