Goerami


C

Cookie1995

Guest
Hoi,

Ik heb van de week 2 goerami's over genomen uit een aquarium van 60cm, ik vond het een beetje sneu.

Maar er werd verteld dat het man een vrouw was. Alleen ik twijfel of het vrouwtje wel een vrouwtje is..

Ik snap dat deze goerami's naar grotere aquariums moeten (zitten nu in Rio 125) maar dit is al iets beter dan ze hadden.
IMG_20181103_092657.jpg
 
Gezien de kleur en de lange straalvormige anaalvin lijkt het verdacht veel op een man, bij een vrouwtje is die ronder, als ze wat ouder worden is het beter te zien.
Hou oud is dit exemplaar? nog geen 6 maanden schat ik.
 
Gezien de kleur en de lange straalvormige anaalvin lijkt het verdacht veel op een man, bij een vrouwtje is die ronder, als ze wat ouder worden is het beter te zien.
Hou oud is dit exemplaar? nog geen 6 maanden schat ik.


Ik verwacht dat deze nog erg jong is. Maar dan is mijn vermoeden wel goed dat het geen vrouw is
 
Ik gok ook op de jonge man.

Kun je een foto maken waarop de buikvinnen gespreid/uitgevouwen zijn?
 
Ik gok ook op de jonge man.

Kun je een foto maken waarop de buikvinnen gespreid/uitgevouwen zijn?

Ik heb de vis bij een vriend kunnen brengen met een 1,20 aquarium, die heeft gekeken en er zaten franjes aan de buikvinnen en was erg rood gekleurd. Het was dus wel een jonge man




Iedereen bedankt voor het reageren :)
 
Ja die rugvin en die kleur.
Ik heb zelf een jonge man gehad, toen die nog erg jong was hadden ze me die verkocht als vrouw. Geleidelijk aan kreeg hij meer kleur en langere rugvin en begonnen de franjes te groeien.
In een 120 cm bak zal hij zich beter voelen.

Ik heb zelf 2 mannen en 3 vrouwen in een 120
 
Ja die rugvin en die kleur.
Ik heb zelf een jonge man gehad, toen die nog erg jong was hadden ze me die verkocht als vrouw. Geleidelijk aan kreeg hij meer kleur en langere rugvin en begonnen de franjes te groeien.
In een 120 cm bak zal hij zich beter voelen.

Ik heb zelf 2 mannen en 3 vrouwen in een 120

Dat is wel heel gaaf! Ik had zelf liever knorgoeramis gehad. Spijtig voor m'n andere man nog dat die 'klein' zit (rio 125), maar daar komt wel een oplossing voor
 

Terug
Bovenaan