Goedemiddag


Liandel

New member
Lid geworden
26 november 2022
Berichten
3
Leeftijd
38
Mijn naam is Liandel en ben al enkele jaren in het bezit van aquaria. Ik ben begonnen met een gezeldschapbak met binnenfilter en Co2 gestuurd op pH. dit was een 80cm aquarium maar na mijn verhuizing wilde ik toch groter en over op andere vissen. Ik heb toen een aqualantis van 1.20 aangeschaft en ben met malawi cichliden gestart. Voor het eerst met een 3d achterwand erin en externe filtering. Inmiddels weer veel bij geleerd en was niet meer tevreden over de achterwand, hij was niet goed geplakt achteraf en kwam best veel vuil achter. Nu een andere wand erin gemaakt, maar loop tegen wat dingen aan. Hier zal ik een ander topic voor aanmaken.
Lange tijd heb ik ook wat kleinere aquaria erbij gehad met garnalen maar op een of andere manier wilden die niet. Nu weer het 80 aquarium opgezet en naast de cichliden weer een gezeldschapsbak erbij. Dit keer zonder Co2 omdat het water van zichzelf beter is waar ik nu woon.
20221105_170522.jpg

Ik hoop veel bij te leren hier, want heb al wel gemerkt dat je nooit uitgeleerd raakt met betreft aquaria.
 
Welkom. Mooie bak met de aandacht op de vissen. Less is more..
 
Welkom!
Mooie bak en mooie vissen!
 
Welkom op het forum.
Mooie bak!
 

Terug
Bovenaan