Garnalen bakje van M.M.aqua.40


Ja echt vind het heel leuk!

Hier het filmpje
 
Nou en dat in 5 minuten. Ik dacht al wat heeft Mike die garnalen toch gegeven:D:D
 
Ja deze functie zat op mijn telefoon het was het proberen waard en je ziet hoeveel ze doen in twee minuten in 5 sec.
 
Hallo iedereen,

Terug van weggeweest!!!!. Had niks gepost op het forum omdat er ten eerste niet veel bijzonders was gebeurt met het aquarium. Daarnaast heb ik het nog steeds heel druk met school. Maar ik wilde mijn hobby een nieuwe twist geven. Ik wilde er een echte taiwan bee bak van maken aangezien ik nu ook de voorzieningen heb om ze op de goede waardes te houden.

Twee week geleden heb ik mijn eerste grote (dure) aankoop gedaan! Vijf rode tb garnalen. Daarnaast wil ik mijn huidige groep (over de 60 garnalen) verkleinen en van die opbrengst nog een paar tb garnalen kopen. Ik ben er als het goed is morgen 20 kwijt en maandag nog een keer 12.

Ik hoop weer een beetje mijn topic bij te houden! En weer een beetje te genieten van dit geweldige forum want er is veel te zien op het aquaforum.

C04E3214-1359-4C29-B9C6-FDE7E1956811.jpeg
ECB02CEC-5516-4E71-8AF4-1D48E2BDDEB9.jpeg
D5F7102A-DFE6-4BFA-810C-A144B3AE1542.jpeg
C987C5BC-1CB9-4D43-870A-FDB5E1906D59.jpeg
7DB81A03-1A15-481B-AE12-3C6A46DD50E1.jpeg
DA229B08-1A0A-430A-B04B-CE11BC2639F9.jpeg
 
Leuk dat je er weer bent Mike en je garnalen hebben het goed gedaan ondertussen!
Die nieuwe zijn ook mooi,zou zelf wel graag wat van die sss willen en misschien kunnen we ruilen voor tb?
 
Bedankt voor de leuke berichtjes.

De 1e 20 garnalen zijn verkocht! Nu nog op zoek naar nog een paar TB garnalen om de collectie iets groter te maken.
 
Ja we hebben al contact gehad via pb en hebben afgesproken dat jij ze maar ff heen en weer moet brengen John! ;)
 
Hallo,

Ik heb inmiddels al wat garnalen verkocht! Van ruim 30 stuks heb ik afscheid moeten nemen.:stars: Maar er zijn ook nieuwe bewoners!
Ik heb nog wat TB garnalen gekocht samen met wat F1 spotted head.

Mijn bestand is als volgt:
- 2 pinto rood
- 2 king kong
- 1 blue bolt
- 1 panda
- 2 wine red
- 1 red shadow mosura
- 1 red rubi
- 6 F1 spotted head
- Nog steeds heel veel crystal garnalen!

mijn plan is om door te gaan met de verkoop van mijn garnalen maar om de oudere vrouwtjes te houden voor de kweek. Na dat ik dus 30 garnalen had verkocht kwam ik er achter dat het er nog steeds best veel zijn haha.
Daarnaast is het virus een beetje op komen dagen en zit ik er aan te denken om een 2e bakje bij te doen. :oops:
Zo kan ik wat beter uit selecteren en mij meer op de kweek focussen.
Maar dat zijn nog plannen, ik wil dit goed uitvoeren en het bakje moet natuurlijk indraaien.

Daarnaast wil ik een eigen meubel maken van steigerhout. ik heb daar wat vragen over maar ik zal dat plaatsen in een ander topic.

volgende bericht zitten de foto's :)
 
Dankjewel! scape wordt wel wat rommelig maar ik weet nog niet wat er mist of wat er te veel is. ik denk dat ik de anubias ga vervangen door een kleinere soort of een brucephalandra
 
Ja dat is hem!

zit er nu ruim een half jaar in en hij is nu de helft groter geworden.
 
Heel herkenbaar hoor dat je zegt een 2de bak opstarten en selecteren :D heb ik in het verleden ook gedaan.

Mooie garnaaltjes heb je! En gezien je reactie of @Seabait zal je wel ver ver ver weg wonen hahaha
 

Terug
Bovenaan