Garnalen bakje van M.M.aqua.40


Op Aliexpres zijn ze ook niet duur maar ze moeten maar net passen. Wij hebben de Lumia XL en dan past dat net weer niet lekker natuurlijk:stom::stom:
 
Mooie garnaaltjes.

Bucephalandra planten zijn mooie planten en eenvoudig te houden :)
 
Op Aliexpres zijn ze ook niet duur maar ze moeten maar net passen. Wij hebben de Lumia XL en dan past dat net weer niet lekker natuurlijk:stom::stom:
Ja ik heb dan geen 1 die je in kan zoomen dus ze moeten wel dichtbij zitten maar met voeren lukt dat ook wel.
 
Volgens mij zijn dat Anubiasachtige planten en die ook niet zo hard groeien.
Klopt je moet ze ook opbinden maar ik kreeg ze verlijmt op keramiek dus die heb ik gewoon weg gestopt tussen de stenen.
Dat klopt, maar ze zijn daardoor wel gevoeliger voor algen.
Ik heb ook weer wat snel groeiende planten voor de alg anders blijf je ook poetsen op de ruiten:juggle:
 
Kleine update,

Alles gaat goed en het word steeds drukker/gezelliger in de bak. Er komen ook steeds meer dames met eitjes. Ik heb zelfs een mooie foto waarop je de oogjes in de eitjes kan zien.

IMG_0956.JPG


IMG_0957.JPG


IMG_0958.JPG


IMG_0960.JPG


IMG_0963.JPG


IMG_0965.JPG
 
Hoop doet leven Mike! En het gaat idd heel goed met je bakkie!
Erg mooie foto's ook!

Die macro lens van de hem is echt een heel goed idee!
Ik heb een zelfde lensje maar dan zonder knijper, maar met een magnetisch ringetje dat je erop plakt en er net zo hard weer afvalt :stom:
Dus die met knijper lijkt me super!
 
Die macro lens van de hem is echt een heel goed idee!
Ik heb een zelfde lensje maar dan zonder knijper, maar met een magnetisch ringetje dat je erop plakt en er net zo hard weer afvalt :stom:
Dus die met knijper lijkt me super!
Ja hij is ideaal en niet duur en je krijgt er ook andere lenzen bij!
 
Vandaag weer onderhoud en ik heb weer een nieuwe generatie jongen er in en weer een vrouwtje "bijna" zwanger want de bak springt bijna van de tafel af.:D

IMG_0976.JPG


IMG_0977.JPG


IMG_0979.JPG


IMG_0980.JPG


IMG_0978.JPG
 
Prachtige foto's, ga ik ook eens proberen met zo'n lensje! Die met die oogjes in de eitjes is echt geweldig. En hopen dat er heel mooie jonkies geboren worden inderdaad!
 
Ziet er weer mooi uit Mike. Bevalt het osmoseapparaat goed?
Ja bevalt super! En makkelijk in gebruik heb met een kleine 2 uur de jerrycan vol en ik heb het idee dat de garnalen mooier op kleur zijn en zich levendiger gedragen.
 
Prachtige foto's, ga ik ook eens proberen met zo'n lensje! Die met die oogjes in de eitjes is echt geweldig. En hopen dat er heel mooie jonkies geboren worden inderdaad!

Ja ik ben er dan van die lens
 
Ja bevalt super! En makkelijk in gebruik heb met een kleine 2 uur de jerrycan vol en ik heb het idee dat de garnalen mooier op kleur zijn en zich levendiger gedragen.

Mocht je weer eens in de buurt zijn, ik heb nog 5 F1 zitten als je er belang bij hebt;);)
 
Ik heb inmiddels ook de lens gekocht. Het valt mij op dat het alleen lukt heldere macro shots te maken wanneer ze dicht bij de ruit zitten. Ligt dit aan mij?
 
Ik heb inmiddels ook de lens gekocht. Het valt mij op dat het alleen lukt heldere macro shots te maken wanneer ze dicht bij de ruit zitten. Ligt dit aan mij?
Ja klopt hoor want je kan niet zoomen met de lens maar ik voer ook dichtbij of wacht rustig af voor het juiste moment.
 
  • Leuk
Waarderingen: WPT
Tijdens voedertijd! Ik heb ook een filmpje maar ik moet nog even uitzoeken hoe ik die ga uploaden want heb geen YouTube account

IMG_0987.JPG


IMG_0991.JPG


IMG_0992.JPG


IMG_0993.JPG
 

Terug
Bovenaan