Garnalen bakje van M.M.aqua.40


Mooi licht zo Mike maar let je wel op want er is al een slak uit je bak gekropen zie ik. Die zit op het tafeltje zie ik op de foto:D:D
Haha ja hij groeit me de bak letterlijk uit:D

Leuke bak zeg! Ook mooi dat je hem naast je bank hebt gezet, kan je het extra goed zien :D

Ja ik kijk ook keer naar m'n aquarium dan naar de tv haha. :foto:

Ik heb er ook een nacht licht opzitten blijkbaar maar ik weet niet of ik die ga gebruiken.

IMG_0922.JPG
 
Leuk bakje hoor! En ook hier wordt de braziliaanse klimop door de garnalen opgegeten.
 
Twee nieuwe plantjes besteld. Voor de anubias rechts komt nu Bucephalandra Deep Purple

XTzmaEHor3C-cr8_s4QDYxnwN1uFIp9H.jpeg

En naast de klimop die ik toch nog een kans wil geven komt Nymphoides hydrophylla ''taiwan"
XTzmaEHor3C-cr8_s4QDYxnwN1uFIp9H.jpeg


Ze zijn besteld en ik hoop dat ze er voor het weekend zijn.

Nu nog een foto van mijn zwangere dame


IMG_0928.JPG
 
Nou plantjes zijn binnen en in het aquarium. Het achtergrond plantje zat in vitro dus die lag een beetje in de kreukels. Het andere plantje is ng wel klein maar heel mooi ik kan niet wachten op een mooie volle bos.

IMG_0932.JPG


IMG_0933.JPG


IMG_0935.JPG
 
Wat super dat het zo goed gaat!
Leuke foto's maak je altijd Mike!
 
Wat super dat het zo goed gaat!
Leuke foto's maak je altijd Mike!
Dankjewel het wordt inmiddels een sport voor mezelf haha.

De garnalen waren het volgens mij met me eens dat de nieuwe achtergrond plant wat in de kreukels lag dus die hebben ze even uitgedund...:D Haha maar ach als de rest wel aan slaat.

Verder gaat alles goed. De jonkies zie je steeds meer en het word steeds actiever!

IMG_0937.JPG


IMG_0938.JPG


IMG_0939.JPG
 
Nu de jonkies wat groter zijn valt het me op dat het er geen 6 zijn maar minstens tien. Ze durven nu zelfs al met de grote garnalen mee te eten. Door de warmte heb ik denk ik 1 uitval gehad want die kan ik nergens vinden maar valt nog mee. En het feit dat ik nu 3 zwanger heb maakt een hoop goed.

IMG_0947.JPG


IMG_0948.JPG


IMG_0950.JPG


IMG_0952.JPG
 
De rode dame die ik kwijt was heb ik weer gevonden, zwanger dus heb er nu 4 zwanger:D

Gaaf hoor! Waar schiet jij je foto's mee?
Ik maak m'n foto's met m'n telefoon ik ben er erg blij mee en de foto's waarbij heel erg is ingezoomd maak ik met een macro lens er op.

Erg mooi Mike en zo te zien doen de drijvers het ook goed.
Ja iedere week moet ik wortels tot aan de bodem kortwieken dus ze slaan goed aan

image.jpg
 

Terug
Bovenaan