Garnaal zwemt op zn rug


F

Femke

Guest
Sinds vandaag heb ik een rode vuurgarnaal die op zn rug zwemt, wat zou er met dit beestje kunnen zijn? (is nog een redelijk jong garnaaltje en begon eindelijk op kleur te komen) waterwaardes zijn op orde. Er zitten ook geen vissen bij die het kunnen zijn geweest.

IMG-20180812-WA0005.jpeg
 
Ik zie dat ie aan een stukje mos hangt en dat doen ze hier ook vaak op de kop hoor. Zwemt hij ook op de rug door de bak dan of bedoel je dat ie zo zit zoals op de foto?
 
Klopt op de foto hangt ie aan een stukje mos inderdaad, maar hij zwemt dus ook op zn rug door de bak... Gaat wel rechtop op de stenen zitten, overige 9 garnalen en vissen niks aan te zien
 
Ja vreemd en als ie wel goed eet en zwemt zou ik het gewoon aankijken. Waarom deze dat op de rug doet kan ik je ook niet zo snel vertellen.
 
Dan kijk ik het inderdaad nog even aan, eerst was het nog niet misschien met vervellen oid.:) bedankt!
 
Heb dit hier ook al een aantal keer mogen meemaken, niks om bang voor te zijn, heb zelf ten gevolge van dit nog geen dode garnalen gehad zover ik heb kunnen zien.
 

Terug
Bovenaan