Fotoalbum van Ruben01


En, wat heb je meegenomen?
Zal ze morgen hier plaatsen:)
Nu geen zin meer in:sorry:

Wel geprobeerd foto's en filmpjes te maken van de D10 'vrouw', met de camera en een zaklamp erbij zodat je nog iets kunt zien(zonsondergang nu):
IMG_6055.JPG
IMG_6056.JPG
IMG_6058.JPG
IMG_6059.JPG




Op het filmpje zie je de nanno's ook er goed:r
Ik zie soms echt een paar puntjes op de staart en in het filmpje zie je dat soms ook, geloof ik. Twijfelgeval:oops:
Ik laat de man nog even in de breeder zitten:)
(voor alle duidelijkheid, de man zit in de netbreeder, dit is alleen de vrouw.)
 
Naar mijn mening heb je hier gewoon een vrouw te pakken! :thumbs:

Enig idee wat je ph en kh zijn? Wat ik van je bak zie hebben wij een redelijke zelfde soort inrichting. Ook zou je vrouw toch in gelegenheid moeten zijn om goed te schuilen... Het was een 60x30x30cm bak toch?
 
Mooie foto's en filmpje! Erg leuk om de Nannostomus ook zo uitgebreid te zien.
Bedankt Nicole!
Naar mijn mening heb je hier gewoon een vrouw te pakken! :thumbs:

Enig idee wat je ph en kh zijn? Wat ik van je bak zie hebben wij een redelijke zelfde soort inrichting. Ook zou je vrouw toch in gelegenheid moeten zijn om goed te schuilen... Het was een 60x30x30cm bak toch?
Mooi:thumbs::thumbs::thumbs:

60*30*40 is de bak, kh lager dan 1, ph 5. Door de bladeren schuilplekken genoeg geloof ik, je ziet ze er aan de ene kant onderduiken en na een paar seconden aan de andere kant van de bak weer verschijnen:D;)
 
Bed
60*30*40 is de bak, kh lager dan 1, ph 5. Door de bladeren schuilplekken genoeg geloof ik, je ziet ze er aan de ene kant onderduiken en na een paar seconden aan de andere kant van de bak weer verschijnen:D;)


Hmmm, je ph en kh waren bij mij genoeg om eieren te krijgen. Ik moet wel zeggen, het is bij mij ook jagen door het mannetje, of het vrouwtje heeft eieren :p Nouja misschien een extra handje bladeren erbij, maar ik je water waarde zijn top!
 
Voor diegene die het gmt niet volgen, ik heb een probleempje met het osmoseapparaat:
Goede Morgen Topic

Update!

Zondag naar het tuincentrum geweest, dus meteen twee plantjes meegenomen, de: peperomia rotundifolia en twee fittonia's:

IMG_2707.JPG
IMG_2708.JPG
IMG_2709.JPG


Moeten nog wel een paar dingen veranderen, zat me (nu al) dood te ergeren aan de pomp in het watergedeelte:rolleyes:
Dus heb een doorvoer gemaakt, daar komt een klein filtertje op, en dan via de buitenkant naar het watervalletje.

En het water gaat van de fals buttom in een flesje
image.jpg


Eerst kijken hoe dit gaat, voordat ik er nieuwe planten inzet;)
 
Mooi ingericht Ruben en ik mag hopen dat je die planten niet uit de vensterbank van je moeder hebt gepakt:D
 
Kan altijd nog:p
Ik heb het ook wel eens onverwacht gedaan op jouw leeftijd hoor. Alvast in vaasje gezet met een kaartje eraan waarom ik geschreven had "omdat ik van jullie hou".

Zeg niet dat je dat moet doen hoor, misschien vraagt je moeder zich gelijk af wat je nou weer uitgevreten hebt :D :D
 
Denk toch dat de vrouw een man is, de vrouw zou geen blauwe puntjes op de staart moeten hebben, en dat heeft mevrouw (meneer) nu wel.......

@ChristianVT wat zeg jij?
(dit is allemaal de 'vrouw')
IMG_6077.JPG
IMG_6079.JPG



op het filmpje zie je het best duidelijk....
 
En in de vijver heb ik net de tuinslang ingelegd, nou de danio's doken in het alg, beetje erdoorheen woelen in de plekken waar veel stroming kwam. Dus ik denk dat ze eitjes hebben afgezet:juggle:

Heb wel een filmpje gemaakt, alleen heel veel reflectie..
Dus die heb ik maar weer verwijderd, iemand een aanbeveling voor een goede en goedkope onderwatercamera?;)
 
Rustig ademen en tot 10 tellen Ruben. Maar ja dat is wel balen want ze zitten niet om de hoek.
Ja, 2 uur met de trein:help::help::help:


Wacht het antwoord even af van utaka, heel mischien komen we volgende week langs Amersfoort anders hoop ik dat ze mijn treinkaartje vergoeden(zal wel ijdele hoop zijn:juggle:);)
 
Ja zo n kaartje is ook niet goedkoop en dat voor een visje maar ja je moet soms wat. Ik weet niet of ze ook verzenden.
 
Ja, 2 uur met de trein:help::help::help:


Wacht het antwoord even af van utaka, heel mischien komen we volgende week langs Amersfoort anders hoop ik dat ze mijn treinkaartje vergoeden(zal wel ijdele hoop zijn:juggle:);)

Je trein kaartje vergoeden zullen ze niet doen ben ik bang. Ik ga morgenavond waarschijnlijk naar Utaka. Ik kan in ieder geval even kijken of ik denk dat er nog vrouwtjes bij zitten? Ik moet wel eerlijk zeggen dat dit een super lastige soort is om het geslacht te bepalen en dat dit bij veel mensen gebeurd.
 
Je trein kaartje vergoeden zullen ze niet doen ben ik bang. Ik ga morgenavond waarschijnlijk naar Utaka. Ik kan in ieder geval even kijken of ik denk dat er nog vrouwtjes bij zitten? Ik moet wel eerlijk zeggen dat dit een super lastige soort is om het geslacht te bepalen en dat dit bij veel mensen gebeurd.
Ze hebben nog 1 vrouwtje zeggen ze:daisy:


nu eens kijken hoe ik dit ga doen met vervoer...:juggle:
 

Terug
Bovenaan