Fotoalbum van Ruben01


Ik ga wel terug lezen want die zin had ik al gelezen maar snap er nog niets van :D
Het terrarium word vochtig, dat water moet ergens naar toe, dus als het condenceerd, loopt het naar de bodem. Als er op de bodem een laagje water ligt, is dit niet goed voor de bodem, gaat rotten, je krijgt schimmel etc. Vandaar deze false-buttum, dit is een klein laagje waarmhet water doorheen kan, maar de bodem niet. Hierdoor word de bodem niet zo heel vochtig en komt het water niet in aanraking met de bodem en kan ik het water heel makkelijk weg laten lopem;)
 
Zeg dat dan dat dit niet voor je aquarium bak is :D whahahaha ik dacht al waarom ga je een neppe bodem maken in je bak mare is je terrarium :D:D:D
 
Zeg dat dan dat dit niet voor je aquarium bak is :D whahahaha ik dacht al waarom ga je een neppe bodem maken in je bak mare is je terrarium :D:D:D
Ooooo, hahahahaha, ja is voor terrarium:D:D
 
Wellicht heb je gewoon teveel bakken :p
 
Weer veel te lang geleden dat ik in dit topic reageerde en als straf moest ik 10 pagina's lezen .
Toch je bent goed bezig Ruben .
Je ouders zijn zeker trots op jou .
 
Weer veel te lang geleden dat ik in dit topic reageerde en als straf moest ik 10 pagina's lezen .
Toch je bent goed bezig Ruben .
Je ouders zijn zeker trots op jou .
Bedankt Stefan! Vaker even kijken hier:juggle::p
 
Na dit gelezen te hebben, haal ik denk ik morgen een netbreeder, stop daar de man in en kijk hoe de 'vrouw' zich gaat gedragen. Zie deze nl. bijna niet, vertopt zich de gehele tijd of word weggejaagd.

Is dit een goed idee?;)

Je kunt het altijd proberen :)
 
Is het al gelukt om het mannetje te vangen?
 
Bedankt voor de tip John! Dat ga ik ook proberen:thumbs:

Ben nu verschillende soorten levendvoer aan het uitproberen, kijken wat het makkelijkst is;)

Denk ik...
Ben nl. allergisch voor noten en pinda's etc. en zij zegt dat als je geev vlees eet je dat moet eten:juggle::)
Volgens mij kun je je ook ongans eten aan bonen en linzen - en dan regelmatig wat vitamine B12 nemen (zit bv ook in Amandelmelk toegevoegd maar onvoldoende).
Van een B12 tekort door amper vlees eten kan ik meepraten helaas. Je kunt er echt naar van worden.
 
Mevrouw zwom na 10 minuutjes al door de bak:D

Zal vanavond proberen;)

Kijk dat is fijn! Mijn vrouw heeft het ook een beetje zwaar de laatste tijd. Gelukkig kan die zich nog wel genoeg verstoppen en zie ik de vrouw nog wel langs zwemmen.
 
Kijk de aanhouder wint dus.
Jep:r
Kijk dat is fijn! Mijn vrouw heeft het ook een beetje zwaar de laatste tijd. Gelukkig kan die zich nog wel genoeg verstoppen en zie ik de vrouw nog wel langs zwemmen.
Oei, heb nog geen foto kunnen maken, word straks nog John 3 .0:oops::D:p

Vijver:
20180610_115612.jpg
20180610_115619.jpg
20180610_115615.jpg
20180610_115608.jpg
 
Niet iedereen wist het nog... wij natuurlijk al lang voordat de keuring er was. We hebben hier van doen met een vakman!!!
Knap, Ruben én natuurlijk gefeliciteerd!
 
Mooi hoor Ruben!
Bedankt John!!
Niet iedereen wist het nog... wij natuurlijk al lang voordat de keuring er was. We hebben hier van doen met een vakman!!!
Knap, Ruben én natuurlijk gefeliciteerd!
Bedankt Ben!!!!

Vakman nog niet, heb nog heel wat te leren:D;)

De vijver ziet er goed uit!

Zijn er al wat vorderingen met het terrarium?
Bedankt Christian!

Ja, vandaag gaan we naar het tuincentrum, dus ik neem gelijk de eerste plantjes mee. Maandag het ventilatortje installeren en we zijn bijna klaar:r
 
Jij hebt het inderdaad in je vingers, ziet er prachtig uit Ruben.

Tof dat je terra bijna af is!
 
Ruben je hebt me net op een Top idee gebracht.
Volgens mij weet je dat ik moeite heb mijn pa fatsoenlijk met zijn vijver om te laten gaan, en ik zie nu die ton van jouw met dat grind en die planten. Ons pa wil niet een filter, maar ik weet zeker dat ik hem dit kan verkopen. In een iets simpelere uitvoering krijg ik hem dat wel gesleten.

Thanks!
 
Jij hebt het inderdaad in je vingers, ziet er prachtig uit Ruben.

Tof dat je terra bijna af is!
Bedankt Nicole!
Ruben je hebt me net op een Top idee gebracht.
Volgens mij weet je dat ik moeite heb mijn pa fatsoenlijk met zijn vijver om te laten gaan, en ik zie nu die ton van jouw met dat grind en die planten. Ons pa wil niet een filter, maar ik weet zeker dat ik hem dit kan verkopen. In een iets simpelere uitvoering krijg ik hem dat wel gesleten.

Thanks!
No problemo:daisy:

Als je googled op plantenfilter/helofytenfilter, kun je veel informatie vinden. Als je onderin lavastenen doet, dan heb je ooknog eens een goede biologische fitering;)
 
Erg mooi Ruben. Ik zie nog wel een klein minpuntje en dat is de schaduw en die grote voet op de laatste foto:D;)
 
Ik weet niet meer wat ik had gedeeld met je van mijn sp. D10. Ik kon vandaag een filmpje maken van hun gedrag. Hopelijk helpt dat. Ook een foto van toen het vrouwtje in broedkleed zat.



6A43BC53-58F9-46C1-99BB-096A83FCFBB7.jpeg
 
Schitterend Ruben, mooi filmpje ook!
 
:D:D:D:D:D;)

Ik weet niet meer wat ik had gedeeld met je van mijn sp. D10. Ik kon vandaag een filmpje maken van hun gedrag. Hopelijk helpt dat. Ook een foto van toen het vrouwtje in broedkleed zat.



Bekijk bijlage 252446

Wauw! Mooi!

Mijn vrouwtje lijkt er heel erg op. Alleen ik zie haar bijna nooit en ze word direct weggejaagd. Als ik met de zaklamp op de staart schijn zie ik wel een paar stipjes....;)
 
Mijn vrouwtje lijkt er heel erg op. Alleen ik zie haar bijna nooit en ze word direct weggejaagd. Als ik met de zaklamp op de staart schijn zie ik wel een paar stipjes....;)

Hmm nog steeds niet echt duidelijkheid dus :(
 
Bedankt Christian!

Ja, vandaag gaan we naar het tuincentrum, dus ik neem gelijk de eerste plantjes mee. Maandag het ventilatortje installeren en we zijn bijna klaar:r
En, wat heb je meegenomen?

Ik weet niet meer wat ik had gedeeld met je van mijn sp. D10. Ik kon vandaag een filmpje maken van hun gedrag. Hopelijk helpt dat. Ook een foto van toen het vrouwtje in broedkleed zat.



Bekijk bijlage 252446

Prachtig filmpje Christian!
 

Terug
Bovenaan