Fotoalbum van Ruben01


Dat is nog wel een idee, alleen een heel priegelwerk denk ik...
Kom er bijna niet bij, door de achterwand, had en iets grotere ruimte moeten maken voor de inlaat:help::oops::)

Zet het filter wel iets zachter:)

Mss toch maar eens zo'n fikterkorf aanschaffen en die er opzetten. Want dit is nu al het tweede nestje in niet meer dan 3 maanden:D:deal:
 
Mss toch maar eens zo'n fikterkorf aanschaffen en die er opzetten. Want dit is nu al het tweede nestje in niet meer dan 3 maanden:D:deal:
Goed idee, alleen dan moet die er wel tussen passen....:oops:
 
In het vijverfilter zat een paar weken geleden een scheurtje, bij de slangaansluiting, in het vat. Kon niet meer gemaakt worden...

Deze week via marktplaats voor €20,- 2 filters en filtermateriaal gehaald:
IMG_5269.JPG
IMG_5270.JPG

(Heb er dus nog 1 over, voor intresse, graag pb)

Deze dus geinstalleerd:
IMG_5271.JPG
IMG_5272.JPG
IMG_5273.JPG


Nadeel, hij stroom net niet over.....

Moet die buis in het midden, waar het water het filter verlaat, iets lager maken. Dit vat is iets kleiner dan de vorige, maar denk ik werl genoeg. Er zitten ooknog keramische pijpjes en die zwarte bollen in, en 2 filtermatten, plus dat witte spul. Zou toch wel genoeg zijn?;)



Nog een paar foto's:
De ramirezi man is een beetje verkleurd: Mischien schutkleur, omdat ze eitjes hebben?;)
IMG_5285.JPG


Mijn nieuwe profielfoto:
NIet helemaal scherp, ga het nog wel eens proberen:D;)

IMG_5286.JPG
IMG_5290.JPG
IMG_5292.JPG
IMG_5294.JPG



Oja, en een filmpje van vandaag:



Sorry, geen geluid vgm....:br::br::br:
 
Ziet er super uit Ruben, de otocinclus heeft ook een mooi rond buikje. Succes met dit nestje, hoop dat je deze keer meer geluk hebt. De Rams zien er prachtig uit!

Fijn ook dat je weer een vijverfilter hebt, zo te lezen een goede koop!
 
Ziet er super uit Ruben, de otocinclus heeft ook een mooi rond buikje. Succes met dit nestje, hoop dat je deze keer meer geluk hebt. De Rams zien er prachtig uit!

Fijn ook dat je weer een vijverfilter hebt, zo te lezen een goede koop!
Thanks!

Ja, was zeker een goede koop! Was er gelukkig op tijd bij:D:)



Kwam er net een slak naar het nestje toe, meteen valt de ramirezi de slak aan, en deze druipt af. Was te laat met filmen...:mad:
 
Mooi plaatjes, Ruben! Zie ik het nou goed dat de verkleuring er weer uit is?
 
Mijn vissen lusten geen thee. Ze zijn behoorlijk druk, vermoed dan ook dat ze `s morgens hun eigen koffie zetten...:D
Hahaha, water hebben ze al, alleen de koffie nog:D:)
Leuk dat je weer een nestje hebt!
Ik ben er ook blij mee, had het niet zo snel verwacht, nieuw record, demanderen hadden een nestje binnen 2 wekem:D:p
 
welcome to the jungle GNR:D
Gaan we doen!:D:p


Ps
Batterij camera is weer eens leeg...
Dst *** ding zegt altijd dat de batterij leeg is, en terwijl dat ding harstikke vol zit, stop de camera er gewoon mee...
Mankement aan dat ding...
In andere landen, krijg je vgm een nieuwe camera, als je dit type heb. Maar hier in NL zijn ze niet op de hoogte hiervan (we hebben ermee gemaild), terwijl het notabene op hun site staat....:mad::mad::mad:

Sorry, moest even mijn frustratie uiten op dat *** ding...:mad::oops::)
 
In andere landen, krijg je vgm een nieuwe camera, als je dit type heb. Maar hier in NL zijn ze niet op de hoogte hiervan (we hebben ermee gemaild), terwijl het notabene op hun site staat....:mad::mad::mad:
Wat een slechte service, welk merk is dat????
 
Wat een slechte service, welk merk is dat????
Canon, we moeten het opsturen naar een reperariecentrum, dan kunnen ze er daar naar kijken, en ze weten niet af het gratis is, pf ze er wat aan kunnen doen, etc etc.....:mad::)
 
Wat naar zeg! Stom dat ze dat nu net weer in nederland niet doen....
 
Filmpje:



Ik heb nog geen kleintjes gezien, en zie geen zwarte stipjes in de eitjes, dus vrees dat ze niet bevrucht zijn....:)
 
Gaan we doen!:D:p


Ps
Batterij camera is weer eens leeg...
Dst *** ding zegt altijd dat de batterij leeg is, en terwijl dat ding harstikke vol zit, stop de camera er gewoon mee...
Mankement aan dat ding...
In andere landen, krijg je vgm een nieuwe camera, als je dit type heb. Maar hier in NL zijn ze niet op de hoogte hiervan (we hebben ermee gemaild), terwijl het notabene op hun site staat....:mad::mad::mad:

Sorry, moest even mijn frustratie uiten op dat *** ding...:mad::oops::)

Welk type camera. Zal eens navragen.
 
Ze moeten het wss nog "leren"
Oefening baart kunst:D
Vind de muziek prachtig :D
Mooi:thumbs:


Wel stond er onder meerdere video's, waar ik liedjes onder heb gezet: de muziek in deze video is auteurrechtelijk beschermd:oops:

Geen idee wat ik ermee moet, kijk wel wat er gebeurd:D:p
 

Terug
Bovenaan