Fotoalbum Kevink


Ben heel benieuwd hoe het pvc eruit komt te zien.
Ik zie dat je ook een OFA gaat gebruiken.

Pvc komt denk wel goed. Moet het nog een keer verven met schoolbord verf dan zijn ze qua kleur wel goed.

Klopt ga de ofa gebruiken. Heb een eheim skimmer werkt geweldig, maar word gek van de uitstroom. Je krijgt extra stroming in je bak dat werkt niet echt geweldig.
 
Gekke vraag maar hoe kan je tegenwoordig foto's uploaden richting het forum ? Ik merk namelijk dat mijn foto upload tool niet meer werkt en wil weer eens een update plaatsen :)
 
gewoon via de upload bestand knop onder in het vak waar je een reactie schrijft

groet
jaap
 
gewoon via de upload bestand knop onder in het vak waar je een reactie schrijft

groet
jaap
Top dankje denk dat het tijd is voor een bril hahah
 
Tijdje geleden dat er een update was dus bij deze. Staat er niet top bij maar dat komt omdat ik het verschrikkelijk druk heb hahaha.
Er voor gekozen om er flink de schaar doorheen te halen en niet de moeite te nemen om alles netjes te toppen.

Ook ga ik afstappen van festal, vind geen enorme verbetering ten opzichte van me aquarium bemesting.nl plantenvoeding of profito. Ook vind ik het minder dat er automatische nitraat word toegevoegd met de voeding aangezien er hier al een redelijk niveau uit de kraan kom. Daarbij blijf ik toch en vreemde nasmaak houden van het bestel proces vorige keer.

IMG_3090.JPG


IMG_3091.JPG


IMG_3092.JPG


IMG_3093.JPG
 
Weer eens tijd voor een update, bak draaid alweer een tijdje lekker. De groep kegelvlakken is weg en vervangen voor 24x nannostomus beckfordi. Geweldige visjes om naar te kijken en zijn altijd bezig met elkaar.

Ook eens een stuk hout toegevoegd en vind hem persoonlijk goed tot zijn recht komen tussen alle planten.
De ph controller van van milwaukee heb ik vervangen voor de dennerle ph controller evolution deluxe, hier zie je toch het verschil tussen een goedekopere ph controller en een duurdere. Veel meer opties en veel fijner / makkelijker mee te werken.

IMG_0008.JPG
IMG_0009.JPG
IMG_0010.JPG
IMG_0011.JPG
IMG_0012.JPG
 
  • Leuk
Waarderingen: Rubz
Netjes Kev! Het hout is een mooi focuspunt!
 
Mooie bak zeg, staat er lekker groen bij!
 
Update 5-2 | Weer een tijd geleden dat ik een update heb geplaatst.

10zqt7t.jpg


2hcev7s.jpg


2dmb2f.jpg


258tdok.jpg


noiplv.jpg


Waarschijnlijk 1 van de laatste updates van deze bak :)
 
Lekker beplant Kevin.
Komt er een nieuwe bak?
 
Lekker beplant Kevin.
Komt er een nieuwe bak?

Ja ga een nieuwe bak bestellen in mei :) 1.60 x 60 x 50 vol glas. Dan zelf een kast en lichtkap bouwen en alles aansluiten hoe ik het precies wil :)

Met deze bak kom ik niet vooruit diepte is echt niks en veel te hoog voor een planten bak :)
 
Tja bakken met gebogen ruit zijn erg ondiep. Helemaal niet praktisch. Heb dat zelf ook ervaren.

Maar de planten staan er erg mooi bij!

De grote groep bijlzalmen zijn prachtig.
 
Tja bakken met gebogen ruit zijn erg ondiep. Helemaal niet praktisch. Heb dat zelf ook ervaren.

Maar de planten staan er erg mooi bij!

De grote groep bijlzalmen zijn prachtig.


Klopt, zal ook nooit meer voor een gebogen ruit gaan. Maar heb deze bak gehad dus iets met een gegeven paard :D

Planten doen het redelijk rekken iets te ver uit naar mijn zijn :p Vissen doen het inderdaad goed :D
 
Ja ga een nieuwe bak bestellen in mei :) 1.60 x 60 x 50 vol glas. Dan zelf een kast en lichtkap bouwen en alles aansluiten hoe ik het precies wil :)

Met deze bak kom ik niet vooruit diepte is echt niks en veel te hoog voor een planten bak :)


Ben benieuwd wat je er van gaat maken.
 
Eigenlijk nooit geweten dat je dan minder ruimte hebt, ik dacht juist meer :D
 
Eigenlijk nooit geweten dat je dan minder ruimte hebt, ik dacht juist meer :D


Aan de zijkanten is de bak nog geen 30 cm. Grote planten kan je er niet normaal kwijt :)
 
Ik snapje overweging voor een grotere en nieuwere bak. Maar dit is ook echt wel heel netjes hoor.
 

Terug
Bovenaan